Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: MMI 2016

Bookmark and Share

MMI 2016 1 år 4 dage siden #86628

• sebaron
  • sebaron's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Junior Boarder
  • Modtagne Tak: 4
Så er det vist tid til årets MMI tråd! :-)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
The following user(s) said Thank You: Nannajuanita

MMI 2016 1 år 4 dage siden #86632

• LiNord
  • LiNord's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Junior Boarder
  • Modtagne Tak: 1
Ja hvor skønt :lol:
Kan se at jeg er fra SDU's side er inviteret til d. 2.juni, men på AU's side står der at jeg er kvalificeret til MMI i Aarhus og vil modtage invitation til denne d. 24.maj, med afholdelse d. 6. juni... Jeg synes egentligt at det er lidt forvirrende ;) For SDU udbeder sig et svar, men vil naturligvis ikke svare før jeg er inviteret til Aarhus... ( Bor i Aalborg, så det er virkelig at foretrække at tage til AU!)
Er der andre der står med den lidt forvirrende beskedkonstellation? :blink:
Sidste redigering: 1 år 4 dage siden af LiNord.

MMI 2016 1 år 4 dage siden #86633

• sebaron
  • IKKE ONLINE
  • Junior Boarder
Jeg har ligeledes fået en invitation begge steder - og jeg har takket ja til SDU, da jeg bor i Odense. Gælder min score ved MMI i Odense også for min ansøgning i Århus? I så fald behøver jeg trods alt kun at deltage i én af interviewdagene. Hvis ikke, vil jeg da meget gerne deltage begge steder!

MMI 2016 1 år 4 dage siden #86634

• VibeSommer
  • VibeSommer's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Det var kun MCQen, der var fælles for de to universiteter. Fra nu af kan i se alt i modtager fra dem som uafhængigt af hinanden. At svare ja til SDUs MMI udelukker dig ikke fra AUs og omvendt.

Jeg selv skal bare til SDUs, og er hold 5 kl 7.45 om morgenen! Det er RET tidligt for en Københavner, så jeg har allerede booket hotel :)

MMI 2016 1 år 3 dage siden #86635

• Haroon-kher
  • Haroon-kher's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
  • Modtagne Tak: 8
LiNord skrev:
Ja hvor skønt :lol:
Kan se at jeg er fra SDU's side er inviteret til d. 2.juni, men på AU's side står der at jeg er kvalificeret til MMI i Aarhus og vil modtage invitation til denne d. 24.maj, med afholdelse d. 6. juni... Jeg synes egentligt at det er lidt forvirrende ;) For SDU udbeder sig et svar, men vil naturligvis ikke svare før jeg er inviteret til Aarhus... ( Bor i Aalborg, så det er virkelig at foretrække at tage til AU!)
Er der andre der står med den lidt forvirrende beskedkonstellation? :blink:
Jeg kan se, at du har fået et flot score, og derfor vil jeg gerne stille dig et par spørgsmål, hvis du self har tid og overskud til det. Mit facebook er Haroon Sarwar :)

MMI 2016 1 år 3 dage siden #86636

• LiNord
  • LiNord's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Junior Boarder
Betyder det, at hvis jeg forsat vil være i betragtning begge steder, så skal jeg møde op til begge MMI'er?
Jeg tænkte at man jo også får en score ved MMI, og at SDU og AU så sammenholder den enkelte score, og fordeler de studerende efter deres prioritering ved ansøgning..? :huh:
Hvorfra ved du at de køre uafhængigt af hinanden nu? :)

Haroon-Kher, det må du gerne :)

MMI 2016 1 år 3 dage siden #86637

• LiNord
  • LiNord's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Junior Boarder
VibeSommer skrev:
Det var kun MCQen, der var fælles for de to universiteter. Fra nu af kan i se alt i modtager fra dem som uafhængigt af hinanden. At svare ja til SDUs MMI udelukker dig ikke fra AUs og omvendt.

Jeg selv skal bare til SDUs, og er hold 5 kl 7.45 om morgenen! Det er RET tidligt for en Københavner, så jeg har allerede booket hotel :)

Jeg er også hold 5 på SDU, med den mødetid, og skal jo fra Aalborg af, så det passer mig MEGET godt kun at skulle til Aarhus ;)

MMI 2016 1 år 2 dage siden #86639

• LiNord
  • LiNord's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Junior Boarder
Du har fuldstændig ret VibeSommer, fik lige et svar fra studievejledningen i dag, skal møde op begge steder :dry: Men så er det jo bare det jeg gør! :lol: Og sjovt vi er på hold sammen!

MMI 2016 1 år 2 dage siden #86641

• LiNord
  • LiNord's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Junior Boarder
sebaron skrev:
Jeg har ligeledes fået en invitation begge steder - og jeg har takket ja til SDU, da jeg bor i Odense. Gælder min score ved MMI i Odense også for min ansøgning i Århus? I så fald behøver jeg trods alt kun at deltage i én af interviewdagene. Hvis ikke, vil jeg da meget gerne deltage begge steder!

Som VibeSommer skriver, så gælder din score kun der hvor du tager MMI, så vil du i betragtning til en studieplads begge steder, så skal du deltage i MMI begge steder. Hvad hold er du på? :)
The following user(s) said Thank You: sebaron

MMI 2016 1 år 2 dage siden #86642

• sebaron
  • IKKE ONLINE
  • Junior Boarder
Jeg er på hold 2 tidligt om morgenen :)

MMI 2016 1 år 19 timer siden #86647

Hold 8 - er jeg den eneste, der allerede er ved at være rigtig nervøs? :(

MMI 2016 1 år 16 timer siden #86649

• Andreajoha
  • Andreajoha's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
  • Modtagne Tak: 2
Jeg også :)
The following user(s) said Thank You: Nannajuanita

MMI 2016 11 måneder 3 uger siden #86657

• KirurgenmedK
  • KirurgenmedK's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
  • Modtagne Tak: 5
Jeg går også og spekulerer en del over på torsdag... Kan man gøre noget særligt for at forberede sig eller er det bare en prøve man tager som den kommer?

MMI 2016 11 måneder 3 uger siden #86658

Ud fra hvad jeg har hørt (har snakket med en, der selv har klaret sig igennem MMI'en), er det ikke noget, man kan forberede sig på. Det vigtigste er at være sig selv under mini-interviewene og ikke spekulere for meget over, hvad man tror, de gerne vil høre/se :)

MMI 2016 11 måneder 3 uger siden #86659

• Naplox
  • Naplox's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
  • Modtagne Tak: 3
Nu kom jeg selv ind på SDU via kvote 2, og det rigtigt at man ikke helt kan forberede sig. Alligevel plejer der at være en motivationsstand, så i den sammenhæng ville det være en god ide lige at få tænkt tingene igennem. Det betyder selvfølgelig ikke, at man skal have en præsentation klar, men prøv at få sat ord på hvorfor I søger medicin, hvad I evt. ville gøre hvis I kom bagud på studiet eller hvordan I ser I kan bidrage til studiet. Krydser fingre for jer alle sammen! :cheer:
The following user(s) said Thank You: sebaron
Tid til at oprette siden: 0.572 sekunder