Åbningstider for tør studiesal på Panum

Som emnet lyder; hvornår er der mulighed for at besøge tør studiesal? :slight_smile: Jeg har tænkt mig at besøge studiesalen for at øve spot til 2. semesters celle væv eksamen.

Mener du ikke mikroskopisk studiesal? Cellevæv-spotten er mikroskopisk - det kan man ikke på Tør…

Tak for denne korrigering. Jeg valgte også at skrive, hvad jeg skulle med salen fordi jeg ikke var helt sikker på, at det var i tør studiesal dette foregik.

Men kan du fortælle mig, hvor mikroskopisk studiesal er beliggende, og hvornår man kan besøge denne?

Mikroskopisk Studiesal finder du i bygning 15 (du skal gå op af trapperne ved fx læsesalen) og det er vistnok lokale 15.2.25 og det ved siden af, hvis jeg ikke husker helt forkert… Dvs. det er samme sted som I har jeres mikroskopi-SAU-timer. Mht. åbningstiderne så plejer det at stå på en seddel på dørene omkring lokalerne, alternativt kan du nok finde det på Absalon. Jeg ved ikke, om de allerede holder åbent om eftermiddagen, eller om I skal lidt tættere på eksamen, før de gør det. Men det er en god idé at spotte i god tid, fordi der bliver hurtigt fyldt op i lokalerne jo tættere på eksamen i kommer. Jeg ved i øvrigt, at Mik. Studiesal holder ekstraordinært åbent d. 18/12 2012 fra kl. 17-21 og 2/1 2013 fra kl. 16-20, men det er fordi vi på 3. semester også har nogle mikroskopiske præparater, vi skal øve på.

Du kan også spørge på studieservicecenteret om åbningstiderne, hvis det absolut ikke er til at finde nogle steder :slight_smile:

Kig dog på Absalon.

Kræver du er logget ind:
https://absalon.itslearning.com/file/download.aspx?FileID=1618312&FileVersionID=-1

Mange tak for hjælpen til jer begge :slight_smile: