BIOKEMI af Vibeke Diness Borup-Erfaring?

Hej
Er der nogen der har erfaring med denne bog, og ville den være godt til biokemien på KU?

Godaften!

Jeg har selv brugt denne bog på 4.semester på Panum. Jeg foretrak den overfor Meissenberg, da den er på dansk. Den er ganske udemærket og er pensumdækkende. Det er dog meget svært at finde en læseliste til den, hvorfor jeg har fået 4-semester biokemi ansvarlige Jannik Landt til at udarbejde én som jeg har liggende, hvis du skal bruge den!

I den er der også rettelser til bogen. Et par af grafernes tekst er nemlig med fejl.

Så jeg vil anbefale bogen, absolut!

Jamen jeg er meget interesseret i læselisten :cheer:
Tusind tak!
Du må meget gerne sende den på mail [email protected]

Du må også meget gerne sende den til mig

[email protected]

på forhånd tusind tak :slight_smile:
Saandra

Det ville være dejligt hvis der er en af Jer der også kunne smide den i min indbakke :wink:
[email protected]

På forhånd tak

Ville være mega taknemmelig hvis en af jer sød at sende mig læselisten [email protected].
Mange tak :cheer:

Kære kollegaer

Vil en af jer også venligst sende en til mig? [email protected]

:kiss:

Mvh

Hej. Vil du venligst sende filen/-erne til mig også? Pht mvh

Jeg startede denne tråd og vil gerne lige gøre opmærksom på at jeg altså aldrig modtog en læseliste, og derfor ikke har mulighed for at dele den med andre. Hvis nogen skulle være så heldige at have en læseliste som passer ti KU må i meget gerne sende den :slight_smile:

I Bogladen kan du hente en læseliste der “oversætter” kapitlerne fra den danske biokemi til de tilsvarende i Meisenberg. Jeg hentede min dernede ved semesterets start og har set den ligge dernede efterfølgende også. Ellers prøv at spørg boghandlerne, er ret sikker på de ligger inde med den :slight_smile:

Super tusind tak for tippet :wink:

Bogen er kort sagt FANTASTISK. Hvis andre overvejer at bruge bogen til biokemidelen på bachelorstudiet vil jeg stærkt anbefale den. Især til modul 4 på SDU.

Læs evt. anmeldelse af Jens Guldborg + min kommentar dertil her: http://studmed.dk/component/content/article/13-bøger/biokemi-biofysik/45-biokemi

Vibekes egne ord om bogen: http://youtu.be/sdZ-qDXlMsA