Digital version af bøger

Kære alle medstuderende
Jeg har hørt et rygte om, at man kan få nogle af bøgerne til studiet som ‘digital fil’. Jeg har allerede alle bøger, men fordi jeg pendler til og fra studiet er jeg meget interesseret i at vide mere. Jeg læser 1. semester på AU og derfor har Genesers, Bevægeapparatet, Langmans, Hoved hals og indre organer stor interesse.

Hvis der er nogle, der kender noget til disse filer er I meget velkomne til at skrive direkte til mig i en PB (eller i denne tråd).

Det er kun de engelske lærebøger man kan få elektronisk.
Mig bekendt er de danske ikke “kommet så langt i teknologien” endnu :slight_smile:

Ok, tak for svar :slight_smile:
At dømme ud fra det jeg fik at vide er bøgerne vist blevet elektroniske på en anden måde.
Det var vist noget med bøgerne og en person, som har tid/tålmodighed if you catch my drift

Jeg kan anbefale Sobotta som anatomiatlas hvis du ikke har købt et endnu og gerne vil slippe for at slæbe bogen med dig. Den har en meget brugervenlig netkomponent med alle illustrationer fra selve atlasset.

Jeg har næsten lige fjernet plastikken på Netters.

Netters har også en web-del, så den kan du sagtens bruge.

På et tidspunkt fandt jeg Bevægeapparatet, vist som en pdf-scannet kopi på nettet, men kan ikke huske hvor. Har ikke selv downloadet bogen, men søg den på den gode gamle Google, det kan være den stadig findes et eller andet sted. Det er så bare ikke en lovlig kopi og her på studmed.dk fremmer vi ikke brug af sådanne. Det er dog ikke ulovligt at læse en kopi der ligger på nettet, men det er ulovligt at downloade det.

Mvh
Mignon