Dispensation for kvote 2 SDU

Hej :slight_smile:
Jeg læste førhen sygeplejerske, men stoppede i sommers, ca 2.5 år inde i uddannelsen.
Jeg elskede som sådan uddannelsen, men havde meget svært ved den personlige pleje, og følte mig mere interesseret i hvad lægerne lavede og fik også lov i min første praktik til at komme med til undersøgelser og operationer på hjertemedicinsk afd.
Efter jeg stoppede, følte jeg mig presset hjemmefra til at søge ind på ny uddannelse, og er nu pt igang med negot med engelsk retning, men må være ærlig at det keder r*ven ud f bukserne på mig. Jeg er generelt bare rigtigt umotiveret.
Jeg har desværre ikke højt nok gennemsnit for at søge kvote 2, den ligger på omkring 4.6.
Skal desuden have læst fag op, nåede ikke at søge her til efteråret. Men det drejer sig om Mat A, Fysik B og kemi B da jeg havde en samfundsvidenskabelig linje, havde jeg ikke disse fag på højt niveau. Jeg havde dog matematik B hvor jeg afsluttede med 10.

Har i nogle gode ideer til hvordan en dispensationsansøgning skal se ud? Syntes det kan være lidt forvirrende :slight_smile:
På forhånd tak!
Vh Didde