Dokumentation kvote 2

Hej

I år skal man, som noget nyt, dokumentere ALT fra ansøgning og CV.
Jeg har en relevant uddannelse med i bagagen, som naturligvis bliver dokumenteret.

Når jeg spørger studievejledningen på KU om hvad og hvor meget, jeg skal vedlægge, siger de, at jeg selv må bestemme det.
Det svar bliver jeg jo ikke ret meget klogere af…

here goes
Synes I at jeg skal vedlægge alt (eksamensbevis, karakterblad og autorisationsbevis)
Eller skal jeg kun vedlægge noget af det?

Min uddannelse er baseret på gruppearbejde, og ofte er jeg havnet i dysfunktionelle grupper, hvor intet har fungeret. Da de fleste eksaminer har været gruppeeksaminer, er det jo ikke vildt godt…

De tre eksaminer, der har været individuelle har været kendetegnet ved influenza, hvilket jo unægtelig gør det svært at levere en ordenlig præstation.

Intet af det fremgår af karakterbladet; der står bare nogle middelmådige karakter…

Kvote 2 legen handler om at stille sig så godt som muligt, og jeg synes, at jeg har meget at byde på, men ved ikke hvad jeg skal gøre lige her… Jeg har fire moderne 7-taller, to 10-taller og et 4-tal.

På forhånd tak
Karen

Det kommer i høj grad også an på hvorhenne i landet, at du gerne vil ind.
Har du eventuelt noget erhvervserfaring, for så er det helt sikkert værd at tage med i ansøgningen til AU og KU.

Hej

Jeg har erhvervserfaring, da jeg har været selvstændig i et godt stykke tid. Dette bliver dokumenteret.

Mit spørgsmål gik udelukkende på karakterbladet.

KU er første prioritet, men jeg flytter gerne efter studiet.

KU går umiddelbart mere efter relevant erhvervserfaring og en flot og velformuleret ansøgning - dog med karakterbladet in mente.

Jeg ville nok personligt gå efter at flytte fokus fra karaktererne, og mere på hvad der gør dig til en god medicinstuderende, og hvad der ellers skal være i ansøgningen.

Super.

Da jeg i ansøgningen ikke nævner ét ord om karakterer (kunne skrive MANGE sider om alt mulig andet, der er mere relevant), kommer de ikke med i bilagsbunken.

Tak for svar