En app tråd

…der var engang for længe siden på studmed.dk en kategori der hed noget i retningen af “PDA-forum”. Dengang var der mega entusiastiske PDA-brugere (og medicinere) der samlede al deres erfaring med fagrelevante apps, tips og trick osv.
Nu er der jo gået Iphone og Android i den, og der findes en MASSE brugbare apps (og lige så meget crap) derude, så tænkte om der fandtes en tråd herinde, eller om vi evt. skulle se at få samlet vores erfaringer her på siden?

I use Epocrate and Medscape for quick medical reference and equations. Flashlight for PE.

I m a neurosurgical intern so I also have neurosurgery survival guide. Its kind of superficial and barely scratches the surface. I also prefer a bullet point down to the point kind of layout which this app is lackluster at best. But then again you get what you paid for, only 8 bucks.

Medscape er genialt! Desværre har den ikke en dansk medicinoversigt indbygget ala pro.medicin.dk som jeg ved findes til iphone.

Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk

[quote=“moserdk” post=80383]Medscape er genialt! Desværre har den ikke en dansk medicinoversigt indbygget ala pro.medicin.dk som jeg ved findes til iphone.

Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk[/quote]

Så er den ankommet: endelig en pro.medicin-app til android. Find den her: pro.12

PS: måske denne tråd skulle flyttes til “Smartphone debat” - så er vi da igang :wink:

Indlægget er nu flyttet og som det kan ses af forum-menu’en i toppen af siden er der kommet et smartphone forum… :slight_smile: