Endnu en ansøgning

Kære alle!

Har klippet min ansøgning ind. Den er (selvfølgelig) ikke helt i skabet endnu og vil sætte pris på alle kommentarer, så skyd løs :slight_smile:
Vil i øvrigt meget gerne høre om i synes det fungerer med opbygningen og om den er for lang?

På forhånd tak.

Motiveret ansøgning til medicinstudiet på Københavns Universitet

Jeg er sygeplejerske og studerende på den sundhedsfaglige kandidatuddannelse på KU. De sidste 8 års faglige og personlige erfaringer har tændt et engagement og en nysgerrighed i mig, som nu udmønter sig i denne ansøgning.

Jeg lægger vægt på følgende, som jeg mener, kvalificerer mig til en plads som medicinstuderende:

• Motivation
• Erhvervserfaring
• Studieegnethed
• Forskningskompetence
• Prioriteringer

Motivation