Farmaci og kvote 2

Hej Allesammen.
Jeg står og er forfærdelig frustreret over mit studie. Jeg har læser Farmaci og afsluttede sidste år mit bachelor med et snit på omkring 8.6. Jeg er dog kommet frem til, at det ikke er det rette studie for mig :(. Jeg overvejer derfor at søge ind på medicin denne sommer Jeg har udover farmaci også taget første år af laborantstudiet, som jeg afsluttede med et 12 tal.
Jeg har dog ikke en studentereksamen med et knap så prangende snit og som bæger præg af at jeg led af slem angst under store dele af gymnasietiden. Jeg har dog fået behandling for det og føler, at jeg er kommet ud som en langt stærkere og mere moden person.

Mine spørgsmål er:

  1. Vil en lægeerklæring omkring min angst styrke min chancer for at komme ind via kvote 2 eller vil det ligefrem kunne mindske mine chancer? Jeg havde et håb om, at en lægeerklæring vil gøre, at karaktererne fra min bachelor blev vægtet højere end mine karakter fra min studentereksamen.

  2. Er en bachelor i Farmaci en fordel, når jeg søger ind via kvote 2?

  3. Jeg står og skal til at skrive speciale og har fundet et projekt i en klinisk forskergruppe. Jeg er dog kommet i tvivl om, det vil være muligt for mig, at starte på speciale og projektet med på mit CV og så blot lade vær med at aflevere mit speciale, hvis jeg bliver optaget på medicin eller, om jeg vil blive udlukket optag så snart jeg er tilmeldt speciale?

På forhånd, tak.