Feedback på motiveret ansøgning søges

Hej

Jeg er i gang med at skrive min motiveret ansøgning til medicin og søger derfor nogen der har lyst til at komme med inspiration her til.
Jeg har skrevet en fortløb ansøgning, men jeg har problemer med at få den ned på en side.
Det ville være en kæmpe hjælp hvis der er nogen der har lyst til at komme med forslag og indput til min ansøgning.

Skriv endelig jeres mail hvis det skulle have interesse.
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Ida

Du må jo ligge den op, hvis du skal forvente feedback…

Hvis der er nogen der er interesseret i at korrespondere via mail, vil jeg foretrække dette da konkurrencen er så hård i kvote 2 på medicin. Jeg var blandt de sidste 150 sidste år der blev valgt fra på kvote 2 på KU, og håber og ønsker at kunne skille mig ekstra ud i år.
På baggrund af ovenstående ville jeg være lidt ked af at vise hele min ansøgning i fuld offentlighed.
Jeg håber trods dette, at der er nogen der har lyst til at komme med lidt feedback.

Det står dig frit for.

Personlig hjælper jeg dog ikke privat over mail.

For mig er hele forumtanken netop at man giver lidt, men mange kan få glæde ef ens hjælp.

Men andre kan selvfølgelig være af en anden holdning…

Det har jeg fuld forståelse for, og jeg vil lige overveje om jeg vil vedlægge min ansøgning her på siden.

Der er så vidt jeg ved ikke længere en specifik grænse på én side for motiveret ansøgning til medicin på KU.

Det er jeg ret sikker på der er, det var der sidste år.
De har lavet det om på den måde, at man ikke skal udfylde en bestemt blanket og du må nu geren skrive dit navn på osv. Det eneste krav er bare at det maksimum må fylde en side, at minimum skrift 12.

Hej!

Ville bare lige pointere, at det er blevet lavet om således, at ansøgningen må fylde mellem 1-2 sider! :slight_smile:

Som martin og Isabella siger: http://studier.ku.dk/optagelse/kvote2/motiveretansoegning-cv/

Lige et lille spørgsmål til idabo1109, hvordan ved du at du var blandt de sidste 150?
Troede ikke de gav oplysninger omkring behandlingen af ens ansøgning :slight_smile:

Hej
Jeg fik en personlig samtale hvor de fortalte det. Du kan henvende dig hos vejledning og optagelse og så kan de fortælle dig det:)
Mvh. Ida