Feedback på motiveret ansøgning

Hej.

Jeg skrev til KU for at hører om man stadig kunne tilføje bilag, og om de vil blive vurderet i kvote 2 hvis man gjord det nu. Jeg fik følgende svar:

“Ja, de vil blive vurderet i kvote 2 selvom du først sender dem ind nu. Du skal senest uploade dem d. 1 april” :0)

Så det er vidst muligt at indsende bilag også motiverede ansøgning.

For at väre helt sikker inden I begynder at uploade nye motiverede ansögninger og slette dem I allerede har uploadet så spörg helt specifikt om du må indsende / uploade din tilrettede motiverede ansögning påny. Jeg tror ikke det er sikkert bare at drage konklusionen at du må det blot fordi du får at vide at du må uploade bilag frem til 1/4.
For mig at se er det ret utvetydigt at fristen for indsendelse af dokumenter man vil have vurderet i sin kvote 2 ansögning var den 15. marts.

Ansøgningsfrister og andre datoer
[color=#0044ff]Bemærk, det er ikke muligt at aflevere ansøgning eller anden dokumentation efter tidsfristen (se både dato og klokkeslet).[/color]Universitet har kun mulighed for at dispensere fra tidsfristerne på baggrund af en dispensationsansøgning ved særlige forhold fx pludselig opstået alvorlig sygdom, der kan dokumenteres med lægeerklæring el. sygejournal.

  1. februar
    Optagelse.dk åbner
    Optagelse.dk åbner for ansøgning til de
    videregående uddannelser.

Uge 9 og 10
Åbent hus
I uge 9 og 10 kan du besøge uddannelserne på Københavns Universitet og få en snak med studerende
og vejledere. Find program, tid og sted her.

  1. marts
    kl. 12
    Kvote 2
    Ansøgningsfrist for kvote 2-ansøgere.

[color=#0044ff]15. marts
kl. 12
Dokumentation til kvote 2
Sidste frist for dokumentation af kvote 2-aktiviteter.[/color]

  1. marts
    kl. 12
    Udenlandsk adgangsgivende eksamen
    Ansøgningsfrist for ansøgere med en international adgangsgivende eksamen. Gælder for både kvote 1 og kvote 2-ansøgere.

  2. marts
    kl. 12
    Ansøgere uden gymnasial eksamen
    Ansøgningsfrist for ansøgere uden en gymnasial eksamen, der søger om dispensation til optagelse.

  3. juli
    kl. 12
    Kvote 1
    Ansøgningsfrist for kvote 1-ansøgere.

  4. juli
    kl. 12
    Dokumentation af adgangskrav – kvote 1
    Sidste frist for dokumentation af beståede adgangskrav
    eller adgangsgivende eksamen.

  5. juli
    kl. 12
    Sommersupplering
    Sidste frist for oplysning om tilmelding til sommersupplering.

Og de specificerer hvad dokumentation er:
Dokumentation og bilag

I din ansøgning til Københavns Universitet skal du uploade følgende dokumentation uanset om du søger i kvote 1 eller kvote 2:
•Adgangsgivende eksamensbevis (uploades, hvis det ikke overføres automatisk)
•Beståede enkeltfag (uploades, hvis det ikke overføres automatisk)
•Evt. oplysning om, at du er tilmeldt suppleringskurser.
•Alle beståede fag og kurser fra evt. tidligere videregående- og længere videregående uddannelser, herunder kandidateksamen.
•Evt. fuldmagt

I kvote 2, skal du desuden uploade
[color=#0044ff] •Motiveret ansøgning[/color]
•CV