Haster

Hej Alle.

Jeg står på ngt tyndt is pt. og har brug for jeres råd.
Det er sådan at jeg har været op i makro 1 og mikro 1 på au. Er 1.semester studerende.
Dog er jeg rimelig sikker på jeg har dumbet begge, det kan jeg vurderer fra mine besvarelser(har kigget dem igennem).

Jeg skal til reeksamen d. 20(mikro) og 22(makro), og aner ikke hvordan jeg skal læse op til dem. Har bedt om kontakt information af eksaminatorerne fra studiekontret og i mellemtiden kan jeg ikke gøre ngt andet end at vente på de svarer pr. mail…

Det jeg har brug for hjælp til er, hvad og hvordan skal jeg læse op til reeksamerne på så kort tid? hvad skal jeg fokusere på?

Hejsa!
Det er godt nok en træls situation du er kommet i, men du skal nok klare den!

Jeg synes, du bør undersøge om der er andre, der har det på samme måde. Sæt dig sammen med dem, og forsøg at lære så meget som muligt på så kort tid som muligt, fordi I har jo ikke meget tid. Brug hinanden ved at forklare ting til hinanden og hvis der er noget, du er usikker på, så spørg. Og lær fra dig! Det lærer du også en masse på.

Du har 5 dage og du kan sagtens nå det, men du skal starte NU. Find nogle gamle eksamenssæt og kom igennem dem allesammen - man kan oftest komme rigtig langt alene ved at løse gamle eksamenssæt. Tag dernæst pensumlisten og sørg for, at du kan svare meget bredt på mange af spørgsmålene. Jeg tror ikke, at du vil kunne nå at besvare hele pensumlisten, men sørg for at du har en bred viden, selvom den ikke er detaljeret.

Dernæst vil jeg ønske dig alt det bedste!