Hjælp søges til studmed.dk

Hesja,

Jeg har nu gennem den seneste tid fået henvendelser fra folk som synes at der bør gøres mere reklame for studmed.dk, hvilket jeg takker for, da det må være udtryk for at folk godt kan lide siden.

Omvendt er det vel også et udtryk for at folk gerne vil have endnu mere aktivitet på siden.

Jeg indrømmer blank, at min kernekompetence er driften og vedligeholdelsen af siden og at det er det jeg kan finde ud af og har overskud i en travl hver dag med hus, kampen og en hoveduddannelse og 3 unger.

Derfor kunne jeg godt bruge en der vil ligge lidt frivilligt arbejde i projektet her. Jeg er klar over mange ligger rigtig meget god energi i siden ved at give sig tid over overskud til at svare på spørgsmål og det er jeg evig taknemmelig for.

Men der er behov for at få sat fokus på siden ved at sørge for at få nogle opslag i Acuta, MOK og Sundoghed, så hvis der nogle der har mod på den udfordring så skriv gerne her. Gerne i starten af semesteret i forbindelse med den nye konkurrence der kommer op. Det kunne også være du kunne være behjælpelige med at finde sponsorpræmier, som kunne indgå i konkurrencen…

Det kunne også tænkes at der er nogle der har nogle kreative forslag til hvordan vi kan øge kendskabet til siden og sætte mere fokus på denne?

Desuden kunne jeg godt bruge nogle der vil være moderator på siden, det vil sige at du er en superbruger der ofte besøger siden, men som ved spam-indlæg, fejlplacerede indlæg, eller hvis folk skriver overskrifter med STORE BOGSTAVER kan gå ind og ændre i indlæg med mere.

En hjælpende hånd er ikke at foragte.

Har du andre kompetencer, som du gerne vil gøre brug af og som du mener studmed.dk kunne have glæde af så, er din hjælp også velkommen.

Lad os se om vi i fællesskab kan gøre studmed.dk til et endnu sjovere og hyggeligere sted at besøge…

Jeg hjælper gerne B)
Vi kan skrive sammen en af dagene om hvad jeg kunne evt. påtage mig af opgaver, men jeg forestiller mig godt at jeg, i det mindste, kan irettesætte de store bogstaver på plads :wink:

Jeg skriver gerne til Mok, Acuta og Sund&hed om hører om de vil bringe et lille indlæg om siden, hvis jeg skriver sådan et… Det har jeg prøvet før og det er nu meget sjovt…

Er du (Frold) interesseret I at jeg skriver til medicinerbladene, hører dem ad og skriver et kort indlæg (Du kan godt få det sendt til godkendelse inden de modtager noget)?

Takker, hold endelig liv i tråden.

Er lige bortrejst men vender tilbage senere på ugen.

Hvis du vil have endnu en hånd til at holde et øje med topics o.lign, så kan jeg også godt ligge en hånd til som moderator.

Jeg tænker på om der er plakater eller lignende til stede på opslagstavler ved forlæsningssale / i medicinstuderenes domicil? Kan der gøres noget for at medicinstuderende, specielt nye, kommer til at få kendskab til siden?

Jeg starter selv om en lille måned, og skal da gerne tale for studmed blandt mine kommende medstuderende!

Kan da yderligere godt smide nogle plakater op, hvis der bliver lavet nogen.

Jo flere der er at trække på, jo bedre vil communitiet være.

[quote=“Steenberg” post=82139]Jeg skriver gerne til Mok, Acuta og Sund&hed om hører om de vil bringe et lille indlæg om siden, hvis jeg skriver sådan et… Det har jeg prøvet før og det er nu meget sjovt…

Er du (Frold) interesseret I at jeg skriver til medicinerbladene, hører dem ad og skriver et kort indlæg (Du kan godt få det sendt til godkendelse inden de modtager noget)?[/quote]

Undskyld den lange svartid - har været på lidt miniferie og sådan…

Ja, det ville da være en stor hjælp - skal jeg love for! :woohoo:

[quote=“Mignon” post=82138]Jeg hjælper gerne B)
Vi kan skrive sammen en af dagene om hvad jeg kunne evt. påtage mig af opgaver, men jeg forestiller mig godt at jeg, i det mindste, kan irettesætte de store bogstaver på plads ;)[/quote]

Du er nu global moderator - tjek lige op på om du kan redigere i tråde du ikke selv har lavet :slight_smile: Ellers har jeg gjort noget forkert…

Du er nu global moderator - tjek lige op på om du kan redigere i tråde du ikke selv har lavet :woohoo:

Ellers har jeg gjort noget forkert…

Det med plakater er en god tanke, der er bare 2 problemer, eller udfordringer om man vil…

  1. jeg har ingen erfaring i at udarbejde grafisk materiale, som en plakat.
  2. jeg ved ikke hvor man kan få dem printet og heller ikke hvad det koster

Vedr. sidstnævnte issue har jeg dog kontaktet Munksgaard Danmark om det emne…

Er der nogle herinde der har DTP erfaring og kunne lave en pdf i plakatstørrelse, hvis det var?

[quote=“frold” post=82262]

Du er nu global moderator - tjek lige op på om du kan redigere i tråde du ikke selv har lavet :slight_smile: Ellers har jeg gjort noget forkert…[/quote]

Nope, synes ikke der er flere funktioner end før…

[quote=“Mignon” post=82275][quote=“frold” post=82262]

Du er nu global moderator - tjek lige op på om du kan redigere i tråde du ikke selv har lavet :slight_smile: Ellers har jeg gjort noget forkert…[/quote]

Nope, synes ikke der er flere funktioner end før…[/quote]

Du har ikke nogle ikoner som denne her?

http://EXAMPLE.com/media/kunena/attachments/43/Skrmbillede2012-08-15kl.18.23.02.png

næh…

Nu har du :oops: :blush: :oops: :blush:

Havde for dig, tag det ikke personligt, ikke fået angivet dig til moderator i min forumindstillinger…

nu virker det :wink: Tak!

Halløjsa.
Jeg har skrevet et meget kort annonce/indlæg til medicinerbladende, som jeg sagde jeg ville. Jeg tænkte, at jeg ligge ville ligge det op, så folk kunne kigge på det og kommentere på indhold, stavefejl osv. inden det ryger af sted på mail. Alt kritik er velkommen (også fra folk som ikke har skrevet i denne tråd indtil nu)… men hvis I er for grove, så kan I få lov at skrive det selv :stuck_out_tongue:

Regner med at sende det i weekenden, så har folk lidt tid til at kommentere.


Savner du en læsemakker, brugte bøger eller kunne du bare godt tænke dig at vide, om man har tid til at tage FADLs SPV-kursus på 4. semester? Studmed.dk er et uafhængigt online forum fuld af medicinstuderende og yngre læger. Her kan du spørge ældre studerende til råds om alt mellem himmel og jord, læse anmeldelser af studiebøger og smartphones apps skrevet af andre studerende, læse alt om 4-års reglen og meget mere. Vi er knap 9000 brugere og vi vil også rigtigt gerne inkludere dig i samtalen… og selvom vi gerne vil lære dig at kende, så har du også mulighed for at være anonym.
Så klik ind på www.StudMed.dk og spørg, svar og læs om alt der interesserer medicinstuderende. Med over 30.000 indlæg er der sikkert også noget for dig

Hej,
Hvis I stadig mangler moderatore til siden giver jeg gerne et nap med.
Jeg var været bruger på studmed siden 2008, hvilket dog ikke fremgår af min profil. Jeg mistede nemlig adgangen til min gamle profil “Tinnie” da “Det nye studmed” blev lanceret, idet aktiveringsmailen blev sendt til en gammel mailadresse, som jeg ikke længere har adgang til.
Derfor har jeg i en tid kun besøgt siden som gæst men er nu igen oprettet som bruger.
Så hvis der stadig er brug for et par ekstra hænder siger I bare til :slight_smile:

[quote=“Steenberg” post=82305]Halløjsa.
Jeg har skrevet et meget kort annonce/indlæg til medicinerbladende, som jeg sagde jeg ville. Jeg tænkte, at jeg ligge ville ligge det op, så folk kunne kigge på det og kommentere på indhold, stavefejl osv. inden det ryger af sted på mail. Alt kritik er velkommen (også fra folk som ikke har skrevet i denne tråd indtil nu)… men hvis I er for grove, så kan I få lov at skrive det selv :stuck_out_tongue:

Regner med at sende det i weekenden, så har folk lidt tid til at kommentere.


Savner du en læsemakker, brugte bøger eller kunne du bare godt tænke dig at vide, om man har tid til at tage FADLs SPV-kursus på 4. semester? Studmed.dk er et uafhængigt online forum fuld af medicinstuderende og yngre læger. Her kan du spørge ældre studerende til råds om alt mellem himmel og jord, læse anmeldelser af studiebøger og smartphones apps skrevet af andre studerende, læse alt om 4-års reglen og meget mere. Vi er knap 9000 brugere og vi vil også rigtigt gerne inkludere dig i samtalen… og selvom vi gerne vil lære dig at kende, har du også mulighed for at være anonym.
Så klik ind på www.StudMed.dk og spørg, svar og læs om alt der interesserer medicinstuderende. Med over 30.000 indlæg er der sikkert også noget for dig[/quote]

Super indlæg :slight_smile: Jeg ville nok slette det sidste S i “smartphone apps”, ændre de tre punktummer efter samtalen til enten et udråbstegn eller et enkelt punktum og fjerne det “så” jeg har markeret. Men det falder vist i kategorien “flueknepperi” det hele :wink:

[quote=“frold” post=82265]

Er der nogle herinde der har DTP erfaring og kunne lave en pdf i plakatstørrelse, hvis det var?[/quote]

Jeg vil gerne prøve at lave en plakat, hvis jeg bare får at vide præcis hvad der skal stå. Har lidt erfaring, så hvis ingen andre melder sig vil jeg gerne tilbyde min hjælp. :slight_smile: