Hvad kan gøre studmed.dk bedre?

Kære bruger af studmed.dk

Det er klart at der er sæsonvariationer i aktiviteten på studmed.dk, men jeg synes desværre at der måske er tendens til at vi lige pt er inde i en bølgedal.

Derfor tillader jeg mig at spørger - hvad savner du på studmed.dk?

Hvad kunne gøre studmed.dk bedre?

Den seneste tid har jeg brugt en del ressourcer på at øge sidehastigheden - og jeg synes faktisk at den køre pænt hurtigt for tiden.

Men hvad er det du savner?

Et af de primære problemer er muligvis at folk ikke kender til hjemmesiden. Siden at Facebook er kommet frem så diskuterer folk måske diverse problemstillinger oftere der? Dette medfører at færre fortæller andre om hjemmesiden hvilket begynder en ond spiral hvor kendskabet til hjemmesiden bliver begrænset til folk der tilfældigvis finder det via google søgninger?

Jeg tror simpelthen at problemet er mangel på reklame, både mund-til-mund og anden, ikke at hjemmesiden decideret mangler noget.

Desuden kunne hjemmesiden måske trænge til lidt finpudsnings. Det vil nok ikke lokke flere til men jeg tror det kan skræmme enkelte nye brugere:

  • Det lader til der ofte går længe imellem et nyt indlæg laves og til det bliver synligt. Jeg får en email om et nyt indlæg, tjekker hjemmesiden, men kan ikke se det nye indlæg før det er gået flere timer?!
  • I startsiden er der ikke mindre end 3 steder du kan logge ind… Altså måske en smule ekstra indhold der kunne elimineres.
  • Firefox i min kan til tider have problemer med at indlæse layoutet helt korrekt, se her (navn streget ud selv):

Det største problem rent praktisk i min verden, er at logge ind. Fra forsiden er der 3 steder. Uanset hvor man logger ind, så ryger man af når man går videre til forum. Man bliver simpelthen nødt til at gå tilbage og logge ind flere gange, før serveren fatter det (jeg bruger chrome).

Jeg har samme problem som badooo. Jeg har fornyligt prøvet at bruge Facebook login’et igen for at se om det så virkede bedre, men her virker det heller ikke altid, og når man har aktivret facebook-login, så kan man ikke længere logge ind med brugernavn/password.

og så er der en del indlæg som ikke fremgår af forsiden / trådene før man er logget ind?

Det skyldes cache-funktion på serveren tror jeg…

[quote=“TreOmNatten” post=84025]

  • I startsiden er der ikke mindre end 3 steder du kan logge ind… Altså måske en smule ekstra indhold der kunne elimineres.[/quote]
    Løst

[quote=“TreOmNatten” post=84025]

  • Firefox i min kan til tider have problemer med at indlæse layoutet helt korrekt, se her (navn streget ud selv):

[/quote]
Løst