Hvor er jobopslag i Odense

Hej jeg synes det er en større udfordring at finde noget som helst arbejde til medicinstuderende i Odense.

Sund og hed har haft cirka 1 jobopslag slået op det sidste halve år, og derudover en henvisning til et vikarbureau og noget med forskning. Men egentlige jobopslag er der forsvindende få af i det Odenseanske studenterblad.

Jeg har været ude på WP studiebygningen og kigge men der var kun et jobopslag, som jeg endnu ikke har modtaget noget som helst positivt svar på.

Hvis der er nogen der kan komme med råd til hvor man kan finde jobopslag i Odense lytter jeg.

Jeg har kigget FADL. Og er træt af vagttager arbejde med vikar tilværelsen, jeg søger en fast arbejdsplads.

Hvor langt er du på studiet?

De fleste stillinger på universitetet, som er direkte relateret til faget, kræver tit at man er højere semester (fx instruktor stillinger).

Mit bedste bud, hvis du vil have med det sundhedsfaglige område at gøre, er helt klart noget ala FADL eller Medikom (Medmindre du kan finde en bestemt person der kræver døgnpasning fx, det er der nogle der også har). Ellers er det nok svært.