Inkling

Hej
Nogen, der har erfaringer med Inkling?
Jeg har lige opdaget denne vidunderside/app, hvor mange af bøgerne fra pensum kan købes som (meget) interaktive e-bøger, men virker det godt? Hvordan er priserne ift. bøgerne fra boghandlen?
Mvh Julie

Kendte dem ikke, nu har jeg skrevet til dem om de vil give nogle test-eksemplarer - så kunne det være nogle ville skrive en anmeldelse af deres service!?

Jeg vil sådan set gerne, men jeg er jo ikke begyndt på studiet endnu, så det er nok begrænset, hvor meget relevant jeg kan sige om programmet…

Jeg har gransket Inkling rigtigt meget! Desværre er jeg nu på kandidaten og jeg er typen, der ikke orker en engelsk bog til sygdomslæren (ellers ser Harrison’s helt genial ud!!!)…

  • men havde jeg kendt til det/havde det eksisteret (?) da jeg startede havde jeg 100% sikkert valgt iPad+Inkling-combo’en!

Priserne er ca det samme som papir… lidt mindre… men det er ikke fordi man sparer en helt masse… tilgengæld får man SÅ meget mere for pengene! Interaktive figurer (flere brudt ned, så den går trinvist igennem fx kaskader og lign.), videoer, små tests efter kapitlerne, så man kan tjekke om man er nogenlunde med inden man går videre… Man kan strege over og skrive noter, som man kan rette og slette!!! Fandme en fed detalje! mine bøger er sgu ret kaotiske at se på nu :wink: :whistle:
Man kan endda dele noter med andre (en læsemakker fx.)…

Jeg ville ØNSKE jeg havde det da jeg startede!

Jeg har gået og ønsket at Medicinsk Kompendium eller FaDLs “Medicin” og “Kirurgi” ville komme i en lignende udgave, men jeg har måtte erkende, at DK, som altid, er håbløst bagefter… (jeg mener hvor svært kan det være!? :huh: )