Jeg prøver igen og siger ja tak til kritik! (og lidt hjælp)

Hej :slight_smile:

Havde tidligere postet mit første udkast af min ansøgning her ind, men da jeg ikke fik nogle svar, tænkte jeg at jeg lige så godt kunne tage den ud igen, for så at sætte den ind igen- med de ændringer jeg har lavet i den :wink: Håber virkelig, virkelig der er nogen derude der gider at give sig tid til at læse den og give noget konstruktiv kritik! Ville blive SÅ taknemlig. Så er jeg også virkelig i tvivl med hvad jeg skal skrive til hvorfor jeg vælger KU. Synes simpelthen ikke det jeg har skrevet er godt nok! Please, hjælp mig nogen derude!
Er godt klar over der er en masse stave- og kommefejl. Da jeg ikke er dansker skal jeg ha hjælp med dette, men det tager jeg når den er færdiggjort. Så det skal i ikke tage jer af.

Så bør jeg måske sige, at jeg har skrevet tidligere her under navnet valaha, men kan ikke huske min adgangskode, så har oprettet ny bruger :slight_smile:

Er der ingen der vil læse den igennem? og komme med noget kritik? pleeeaaasseee! Aaaarrghhh kan ikke holde det uuuud!!! kigger hvert femte sekund! ville være SÅ taknemlig hvis der var nogen der gad! God Karma på højkant! :smiley: