Jobtilbud til medicin- og farmacistuderende (arbejd hjemmefra)

Jeg driver en mindre IT-virksomhed, og vi skal til at lave en hjemmeside omhandlende medicin og farmaci.

I den forbindelse søger jeg nogle personer, der på freelance-basis kan skrive en lang række artikler om medicinske produkter - og særligt produkter der handles på apoteker.

Jobbet er meget fleksibelt og kan klares hjemmefra. Der aftales deadlines for, hvornår de enkelte artikler skal færdiggøres, og jeg vil personligt forklare, hvordan og hvorledes artiklerne skal sættes op. Det er ofte efter samme procedurer.

Der afregnes pr. artikel. Lønnen pr. artikel afhænger af artiklens længde og omfanget af eventuel research. Det er ikke et job man bliver millionær af, men der er mulighed for et studierelevant og fleksibelt job.

Hvis det lyder interessant, så skriv her i tråden! Eller skriv din mail-adresse. Så tager jeg fat i dig.

Jeg har et par spørgsmål:

Er det en virksomhed dit firma selv vil drive eller laves i den på vejene af et andet firma? I så fald, hvilket (hvis du må svare på dette)?

Vil hjemmesiden stå for salg af visse af varene? Nogle af dem normalt receptpligtige? Hvis ikke, vil den have indirekte forbindelse til salg?

Jeg tænker selv at jeg er lidt nervøs for, som medicinstuderende, at sætte navn til artikler omkring receptpligtig medicin. Hvilken type produkter tænker du særligt der vil være fokus på? Hvorfor er det at du tænker at medicinstuderende vil være egnede til at skrive omkring apotekvarer?

[quote=“TreOmNatten” post=86892]Jeg har et par spørgsmål:

Er det en virksomhed dit firma selv vil drive eller laves i den på vejene af et andet firma? I så fald, hvilket (hvis du må svare på dette)?

Vil hjemmesiden stå for salg af visse af varene? Nogle af dem normalt receptpligtige? Hvis ikke, vil den have indirekte forbindelse til salg?

Jeg tænker selv at jeg er lidt nervøs for, som medicinstuderende, at sætte navn til artikler omkring receptpligtig medicin. Hvilken type produkter tænker du særligt der vil være fokus på? Hvorfor er det at du tænker at medicinstuderende vil være egnede til at skrive omkring apotekvarer?[/quote]

Hej,

Det er en hjemmeside min virksomhed driver. Vi kommer på ingen måde selv til at sælge varerne. Der vil kun være reklamer på hjemmesiden.

Forfatterens navn behøver på ingen måde at stå på siden, medmindre man selv ønsker det. Der vil særligt være fokus på farmaceutiske produkter. Her i starten er vi begyndt på potensmidler.

Hej,

Er der nogen krav til, hvor langt man er med studiet, med henblik på hvilke fag, man skal have afsluttet, for at blive egnet til denne stilling?