Kemi 2000 A-niveau 1 - Helge Mygind

forlaget Haase

Helge Mygind
2002
304 sider
Illustreret, indbundet
ISBN: 8755909973

forlaget skriver:

dette er en af de mange bøger der bare fylder på hylden. jeg har læst i den, men dog alligevel ikke nok til at jeg kan forsvare over for min bankrådgiver at jeg har købt den.

bogen er som de fleste kemi bøger, er bogen forholdsvis nem at finde rundt i. den tager nogle meget grundlæggende ting op og er derfor en god repition før man går i gang med biokemi.

men bogen er da god, det må der ikke være tvivl om, men jeg har bare ikke haft brug for den særlig meget.

Jeg er grundlæggende enig med Lars Folkestad. Den er ikke et must, men igen- den kan som regel købes for et beløb i omegnen af en 50’er hvis man ser på opslagstavlerne på panum. Den er ok til lige at få børstet den kemiske grundviden af.

Hejsa.

Det er efterhånden længe siden jeg har læst, men er af uransagelige årsager havnet i kemi-fælden igen. Har derfor brug for at læse det. Hvilken bog bruger man nutildags til 1. semester kemi på studiet (Hvis det altså stadig ligger på 1. semester?) Og hvilken bruger man til biokemi, som dengang jeg læste lå på 4. semester.

Vh Christian