Kommentarer til ansøgning om dispensation - SDU

Hej, jeg søger (igen) ind på medicin.
Da jeg desværre ikke fik et snit på 6,0 fra min studentereksamen er jeg nødt til at sende en dispensationsansøgning afsted til SDU, for at have en chance for at blive inviteret til MCQ.

Derfor vil jeg gerne spørge om der tilfældigvis er nogle søde mennesker derude, der er bedre til at sætte ord sammen og derved få en sætning, end jeg er :stuck_out_tongue: og derfor vil kigge min ansøgning igennem og komme med nogle kommentarer.

Mvh. Bastian :slight_smile:

Meget af hvad du har skrevet, er lig hvad jeg skrev i foråret, og jeg fik dispensation uden tøven (havde selv mat A 12/10, kemi B 12 og fysik B 7)

Jeg har kun skimmet den lynhurtigt, men umiddelbart (uden at have nærlæst) er det i hvert fald et solidt udgangspunkt.

Okay, det er meget betryggende at høre.
Jeg var ikke helt sikker på om der var hjælp at hente på det område, da jeg ikke regner med at dispensationsansøgninger er nogle der bliver sendt mange af, men rart at høre at det kan lade sig gøre, og at det oven i købet er muligt at komme igennem hele møllen med et godt resultat.

Regner også med at sende den ind til dem om et par dage, og så vente spændt på svar.

Tusind tak for svar, og lidt ro på nerverne :slight_smile: