Konkurrence: Vind bøger til en værdi af 6500kr

Vind bøger til en værdi af 6500kr fra Munksgaard Danmark og FADLs forlag

Bruger-til-bruger boganmeldelser har altid været en populær funktion på studmed.dk, men måske nok været lidt gemt væk i det tidligere bogforum. Derfor har vi nu givet boganmeldelserne et face-lift og investeret i et særskilt boganmeldelsesmodul og takket være enkelte brugers flid er de gamle anmeldelser flyttet over i det nye system - og det er blevet ret flot hvis vi selv skal sige det!

For at deltage i konkurrencen skal du blot anmelde mindst en bog i det nye boganmeldelsesside. Jo, flere, jo større chance for at vinde :wink:

Du kan vinde:
2 x Basisbog i Medicin og kirurgi fra Munksgaard
4 x et valgfri bog blandt følgende: Anæstesi - en introduktion, Patologisk anatomi, Subjektiv og objektivt, Lærebog i Øre-næse-halssygdomme, Gynækologi, Praktisk væske og elektrolytbehandling, Den akutte patient, EKG - let at se, Klinisk dermatologi og venerologi, klinisk psykiatri - alle fra Munksgaard Danmark
2 x Klinikbogen fra FADLs forlag
2 x Praktisk praksis fra FADLs forlag

Konkurrencen slutter 1. august.

http://EXAMPLE.com/media/kunena/attachments/43/boganmeldelser.png

Jeg er skuffet over den manglende opbakning - ikke en eneste anmeldelse - det er fandme en fuser af de store…

Virker det ikke for jer? Er det ulogisk? Tell…

Heysa…
Så er et styks bog netop anmeldt… Synes egentligt boganmeldelses siden er bygget fint op. Det er let at gå i gang med. Jeg havde helt glemt konkurrencen :slight_smile:

Vinder jeg så alle præmierne :slight_smile: ?

[quote=“Koch” post=81464]Heysa…
Så er et styks bog netop anmeldt… Synes egentligt boganmeldelses siden er bygget fint op. Det er let at gå i gang med. Jeg havde helt glemt konkurrencen :slight_smile:

Vinder jeg så alle præmierne :slight_smile: ?[/quote]

Ja, pt ser det sådan ud…

Men fint det virker.

Man behøver jo heller ikke at lægge sin egen bog op, man kan jo også anmelde allerede eksiterende bøger…

Kan ikke forstå det skulle være så svæt, men det har ikke rigtig fristet nogle…

Jeg kan godt gå lidt i affekt over den slags og tænke, så river jeg fandme stikket til siden når der ikke er nogle der vil bruge den… Grrrr…

Folk har travlt lige p.t. med eksamener og post-eksamen-læse-afvænning :slight_smile:

Jeg har personlig lyst til at anmelde de bøger jeg hidtil har stiftet bekendskab med på 1. og 2. sem. men det kommer om nogle uger.

Tag nu ikke det stik ud, frold!

[quote=“Mignon” post=81468]

Tag nu ikke det stik ud, frold![/quote]

Nej, det skal jeg nok lade være med, men jeg vil jo bare gerne have folk bruger det man kaster sit engagement i.

Jeg forstod slet ikke hvordan man gjorde til at starte med :blush:
Men nu har jeg anmeldt nogle stykker, når jeg får lidt tid væk fra bøgerne skal jeg nok anmelde nogle af dem der ikke allerede er derinde…

  • Nynne

Nu er der forsøgsvis kommet en “Seneste anmeldelser” block på forsiden.

Håber det vil give lidt mere fokus på funktionen…

http://EXAMPLE.com/media/kunena/attachments/43/Skrmbillede2012-06-14kl.16.19.02.png

Så er jeg også med :slight_smile:

Jeg synes faktisk ikke det var helt logisk… Bøvlede lidt med at finde ud af, hvordan jeg egentlig fik lavet en anmeldelse! Men jeg fandt da ud af det til sidst :wink:

[quote=“Dr.Mom” post=81550]Så er jeg også med :slight_smile:

Jeg synes faktisk ikke det var helt logisk… Bøvlede lidt med at finde ud af, hvordan jeg egentlig fik lavet en anmeldelse! Men jeg fandt da ud af det til sidst ;)[/quote]

Nå, vil se om jeg på søndag kan lave en hurtig videoguide til anmeldelsessystemet…

Nogle der er gode til den slags? :slight_smile:

Jeg vil hjertens gerne anmelde alle de bøger jeg har læst, men kan ikke finde ud af hvordan man gør?
Er det under anbefaling når man kigger på en specifik bog, eller misser jeg helt pointen?

Yes. Tryk på “Lav en ny kommentar eller anbefaling” og så skulle en anmeldelsesformular gerne komme frem.

Edit: Men jeg ser to minutter senere at du lavede an anmeldelse for cirka en time siden, så min kommentar er nok ikke så relevant længere.

Jeg fandt ud af det ! Det var lige forskellen på anmeld og anbefal jeg skulle fange :wink:

Jeg har nu fået lavet et par videoer der viser hvordan man bruger anmeldelsesfunktionen her på studmed.dk

http://studmed.dk/forum/1136-Offtopic/81707-Video-guide--Sådan-bruger-du-anmeldelsesfunktionen

Andre end mig der ikke kan få lov til at uploade anmeldelser?

Du må gerne uddybe hvad det er du ikke kan, så jeg kan teste det…

Der sker bare ingenting når jeg har udfyldt alt og trykker “indsend”.

Du må gerne prøve igen - det ser ud til at der var et problem med den facebook tab i højre side nu har jeg fjernet den…

Okay nu tror jeg det spiller både med den nye chatfunktion og facebook tab’en til højre.

Det ser i hvert fald ud til at virke, hvis du fortsat oplever problemer vil jeg meget gerne vide det.

Sidste dag folkens!