KU 2012: Sommer- byttes til vinterstart

Hej,
Jeg står i den situation, at jeg gerne vil bytte min sommerstart til en vinterstart.
Jeg har kontaktet studievejledningen pr. mail, men tænkte, det ikke kunne skade at skrive her.

Min mail er [email protected] - er dog lidt svær at fange, da jeg er på Filippinerne.
Ellers så ring til studievejledningen og få dem til at bytte os (ved ikke lige, om det er således, man gør).

:cheer:

Camilla Krogh Dalsgaard

Det kan du tro, jeg vil! Så meget! :slight_smile:

Jeg tænker, du ringer til studievejledningen og snakker med dem om det? Finder ud af hvad det kræver - underskrift osv.

Jeg er hjemme fra Filippinerne d.16.august (København) til at kunne skrive under på div. Kan sagtens tage ind til dem på kontoret og underskrive. Det vil faktisk være det letteste, da jeg lander i København og først skal til Jylland et par dage efter. Har adresse i Jylland, hvis de begynder at sende papirer der over, bliver det lidt bøvlet.

Men du har mit ord - 100 pct. - på, at det er det her, vi gør. :slight_smile:

Men som sagt er min mail camillakd @ msn.com
og mit navn er Camilla Krogh Dalsgaard … Jeg regner med at høre fra dig, når du har fået kontakt til dem!
Hvad er dit navn? Skriv evt. til min mail.

Mvh!

Hej!

Jeg sælger bøger til 1. semester KU til en rigtig god pris. I kan se bøgerne her

http://studmed.dk/forum/1135-Køb-og-salg/82083-Bøger-sælges-til-1-og-2-semester-KU#82083