Kvote 2 SDU 2012

Hej

jeg er inviteret til en optagelsesprøve på SDU. ville lige spørge af dem der er kommen ind på medicin den vej, hvad man kan læse og øve sig på inden prøven?

Mvh Mino

Har du allerede hørt det?
Der stod i min kvitteringsmail, at man først ville høre noget efter 16. april.
Sidste år var prøven så almen og generel, at det ikke giver mening at forberede sig. Du burde kunne finde den inde på hjemmesiden et sted.

Prøven handler i korte træk om hvorvidt man kan læse og forstå en tekst, men det er ikke på nogen måde relateret til medicin. Et af spørgsmålene handlede om Beethoven.

Held og lykke.

Hvorfor ligger denne tråd under motiverede ansøgninger?

Men på forsiden for sub-foraet “kommende studmed” ligger der på første side følgende tråde:
En sticky: http://www.studmed.dk/forum/180-Kommende-studmed
http://www.studmed.dk/forum/180-Kommende-studmed/77158-MCQ-test-30april-2011
og
http://www.studmed.dk/forum/48-Studmed-debat/79765-Medicin-kvote-2

Ops Sorry

Elverskov
ja jeg fik mail fra dem i fredags .
hahah jeg ved ikke hvad beethoven er … lad os se men tak :smiley:

Beethoven er/var en dygtig tysk komponist. Det er Beethoven, der har skrevet Für Elise :cheer:

I fredag fik en besked om at alle med snit over 8.0 på 13-skalaen og 6,0 på 7-trins skalaen ville blive kaldt til optagelses prøve efter kl 18 d 16. april.

Dvs jeg venter også at blive indkaldt, men har jo sådan set ikke fået tilbuddet endnu…

Hvis du allerede har fået mail, må det jo være på vej til os andre.

/Karen

Hej!

Jeg fik også en invitation, og karen, du har indtil den 16. hvor du kan acceptere din invitation hvis du forstår? Log in med dit nem-idé, så kan du selv se! :slight_smile:

jeg har IKKE fået nogen invitation endnu.
Der står:

Syddansk Universitet bekræfter at have modtaget din ansøgning om optagelse på Medicin. Din ansøgning er under behandling, og du vil få endeligt svar den 30. juli 2012. Du vil kunne se det endelige svar, samt bekræfte din eventuelle plads, elektronisk her på siden.
Hvis du har søgt i kvote 2, kan du den 16. april kl. 18 se, om du bliver inviteret til Multiple Choice Test d. 28 april.

i min mail. Derfor undre det mig, at andre allerede har fået invitation.
Mit snit er 9.9 på 13-skalaen, så den burde være god nok, men har ikke hørt noget endnu,

Det var da underligt!
Måske du skulle ringe og høre ad, hvis du ikke får mail eller sms i løbet af de næste par dage? :slight_smile:

Jeg giver dem et ring i morgen.
Der er sikkert bare lidt leveringstid.

Ja, det må vi jo håbe! :slight_smile:

Nu er der jo nok flere tusinde der har søgt kvote 2, så giv dem nu lige en chance for at få sendt ud til dem alle.

Og så ses vi ved tjek ind skranken (jeg tjekker ID ;))

Jeg mener faktisk, at der stod 1700 - et eller andet :stuck_out_tongue:

Held og lykke til alle!! :cheer:

[quote=“Rosenlund” post=80824]Nu er der jo nok flere tusinde der har søgt kvote 2, så giv dem nu lige en chance for at få sendt ud til dem alle.

Og så ses vi ved tjek ind skranken (jeg tjekker ID ;))[/quote]

Jamen jeg skal da nok checke dit nametag og koble det sammen med dit skæg :wink:

  • on topic: Jeg har intet set heller, tror nu det kommer en af dagene, uden tvivl.

EDIT: Har du godkendt din plads Isabella?

Jeg har lige logget ind (har forsøgt 100 gange, men fået fejl indtil nu) og ser følgende:

Optagelses Område: 17115 , Medicin (Du har søgt standby. )
Syddansk Universitet bekræfter at have modtaget din ansøgning om optagelse på Medicin. Din ansøgning er under behandling, og du vil få endeligt svar den 30. juli 2012. Du vil kunne se det endelige svar, samt bekræfte din eventuelle plads, elektronisk her på siden.
Hvis du har søgt i kvote 2, kan du den 16. april kl. 18 se, om du bliver inviteret til Multiple Choice Test d. 28 april.

Samt oversigt over personlige oplysning og brugernavn og kodeord.

EDIT: bum bum, har lige sagt JA TAK til at komme til prøven :slight_smile:

Vi ses den 28 april! :cheer: og held og lykke allesammen!

Mvh Nabi.

[color=#000000][quote=“MikeML91” post=80826][quote=“Rosenlund” post=80824] Optagelses Område: 17115 , Medicin (Du har søgt standby. )
Syddansk Universitet bekræfter at have modtaget din ansøgning om optagelse på Medicin. Din ansøgning er under behandling, og du vil få endeligt svar den 30. juli 2012. Du vil kunne se det endelige svar, samt bekræfte din eventuelle plads, elektronisk her på siden.
Hvis du har søgt i kvote 2, kan du den 16. april kl. 18 se, om du bliver inviteret til Multiple Choice Test d. 28 april.

Samt oversigt over personlige oplysning og brugernavn og kodeord.

EDIT: bum bum, har lige sagt JA TAK til at komme til prøven :)[/quote]

Lige et spørgsmål… Når jeg logger ind ser jeg ovenstående… Hvordan bekræfter man, at man gerne vil med til MCQ’en? Afventer jeg endnu en mail eller hvad?[/color]

Hmm, weird.
Ved mig var der sådan en fane hvor jeg skulle vælge om jeg ville tage imod testen eller ej. Tror du skal vente til den 16 april så ? :slight_smile:

Mvh Nabi

Der var bare en Dropdown med mulighederne JA TAK og NEJ TAK :slight_smile:

Prææcis!

Hmm, jeg må nok bare vente og se… Men tak for svar! :slight_smile: