MCQ 2013 - Hvordan gik det?

Alle opgaver var overkommelige under en ubegrænset tidsramme, men tidspresset gjorde sættet hjernedødt svært, synes jeg. Nåede lige akkurat at blive færdig, men ved 2 af de største opgaver var det rent gætteri ved alle spørgsmålene, øv :blink:

Synes ikke det var en fed fornemmelse man gik ud med, nærmere en følelse af at det var gået af helvedes til, men det selv samme har jeg hørt andre kvote 2 ansøgere sige, som i dag er kommet indendøre. Prøver at trøste mig selv med at prøven er lavet med henblik på at ALLE skal føle sig max presset, også genierne :silly:

Præcis! Mange af opgaverne er overhovedet ikke svære, hvis bare man havde nok tid og ingen tidspres! Hahah tror også alle følte sig bare lidt pressede! :stuck_out_tongue:

Må erklære mig enig med jer!

Ja for dælen. ens hjerne blev voldtaget.

Berak skrev:

Ved ikke om hun så har fået et tidligt svar, eller om det er fordi jeg var til psykologi delen sidste år, hvor grænsescoren er højere, men der gik bestemt mere end en uge før jeg fik svar :wink:

Synes I skal tage det roligt, hele meningen med prøven er at folk skal mærke presset, det er tiden der er den afgørende faktor.

Det at man ikke når det hele er ikke nødvendigvis en indikator for at det gik dårligt.
Selvom jeg manglede 10 - 12 stykker sidste år fik jeg point nok til at kunne komme videre på medicin, hvis ikke jeg havde søgt psyk., hvor den ligger de point højere.

Så tag det med ro, læs en god bog og vent til I ved mere, tro mig tiden skal nok gå :wink:

Der står man får svar den 22.maj? :ohmy:

  1. maj, ja

Ved ikke om hun husker forkert, men synes også det lige lovligt tidligt nok :slight_smile:

Som info kan nævnes at 1080 var oppe mhp. at komme ind på medicin :slight_smile:

Koch skrev:

[quote]
Som info kan nævnes at 1080 var oppe mhp. at komme ind på medicin [/quote]

Tusind tak for info :cheer:

Var det egentlig ikke færre end sidste år? :slight_smile:

Jeg synes også testen var über svær, især fordi 2.5 time for mig, føltes som 5 min! Det gik jo afsindig stærkt… Jeg nåede dog igennem alle spørgsmål, og forhåbentlig er det nok til, at komme i næste runde - who knows? Jeg krydser fingre.

[quote=“Badeabe” post=83492]Koch skrev:

[quote]
Som info kan nævnes at 1080 var oppe mhp. at komme ind på medicin [/quote]

Tusind tak for info :cheer:

Var det egentlig ikke færre end sidste år? :)[/quote]
Nej. Ca 50 mere.

Der var over 1700 samlet set.

Hej derude.

Jeg led bestemt også under tidspresset, mange af mine besvarelser mundede ud i noget intuitiv overfladisk good feeling krydsaf, hvorimod jeg kunne vide mig sikker på ganske få. Så mine forhåbninger er ikke skyhøje, men man kan da altid blive overrasket.

Er det bare mig eller var den sidste halvdel nemmere at begribe og besvare ?

Ønsker jer allesammen held og lykke :o)

Nej, jeg synes også den sidste del var nemmere, ved ikke lige hvorfor haha :lol:

TAK og ILM!! :cheer:

Zeppa skrev:

[quote]
Er det bare mig eller var den sidste halvdel nemmere at begribe og besvare ?[/quote]

Helt enig med dig, tror måske at det skyldes manges stigende angst når tiden skrider frem og at der stadig kan være en uoverskuelig mængde spørgsmål tilbage at besvare :wink:

Men det gør bestemt ikke noget, det var rart at mærke overskuddet stige lidt igen mod enden.

Hur många rätt på provet behöver man för att ta sig vidare till MMi ? (medicin)

får man resultatet via mail?

… Om det är till någon tröst för någon :unsure: så är den Svenska motsvarigheten till MCQ betydligt svårare! :wink: (den inkluderar även engelska och matematik)

Jeg har fået at vide, at man skal have omkring 50 rigtige for, at gå videre til MMI :slight_smile:

Jeg har fået at vide, at man skal have omkring 50 rigtige for, at gå videre til MMI

Jeg har fået at vide, at man skal have omkring 50 rigtige for, at gå videre til MMI :slight_smile: