Mcq 2016

Og tillykke til jer der er gået videre.
Hvad fik i af score?

FUCK!
jeg fik en score på 58 - cut off er bare desværre 60… Hold op hvor er jeg træt… Gid jeg har failet big time, men at være så tæt på… det er lidt sørgeligt…
Tillykke til de af jer der kom ind

[quote=“MrsStorm” post=86582]FUCK!
jeg fik en score på 58 - cut off er bare desværre 60… Hold op hvor er jeg træt… Gid jeg har failet big time, men at være så tæt på… det er lidt sørgeligt…
Tillykke til de af jer der kom ind[/quote]
Det er godt nok træls. Har du ikke søgt på andet?

Nej - jeg er 35 og vil bare gerne læse psykologi… Jeg skal ikke have en uddannelse for en hver pris… Jeg gad det bare så godt… Lige nu er det godt nok surt!

Jeg kan med rystende hænder skrive at jeg også er gået videre!!! :lol:
Jeg er godt nok ærgerlig på dine vegne MrsStorm! :frowning: Har du søgt andre steder end SDU?

Nej - kan ikke læse andre steder. Er fra Sjælland og har ikke snit til KU.
Tillykke til dig - hvad blev din score?

[quote=“MrsStorm” post=86586]Nej - kan ikke læse andre steder. Er fra Sjælland og har ikke snit til KU.
Tillykke til dig - hvad blev din score?[/quote]

Åh det er jeg ked af at høre, men håber du kommer igennem nåleøjet i kvote 1 så :frowning: Jeg er kun lige nået med på et hængende hår til SDU med 56, og grænsescoren var netop 56. Jeg blev derfor sorteret fra til AU, der har grænsescoren 59.

Jeg var en fra ! har sådan en dårlig smag i munden, alt for surt.

wow, hold da op, så var der pludseligt svar efter den lange ventetid. Tillykke til jer der er gået videre! Jeg er selv videre i Odense. Grænsen i Århus var 59 - jeg fik 58… jeg havde slet ikke regnet med at gå videre nogle af stederne! damn… men nu er jeg pludselig helt utilfreds over at Århus ikke lige tog mig med…
argh, og nu har nervøsiteten så rettet sig mod at skulle klare MMI’en. Ikke at jeg klager!

ikke sjovt… SDU eller AU?

Magnus10 - Jeg kender følelsen! Det er så surt.

Er der nogen, der har styr på, hvornår man skal beslutte sig om, man vil læse på AU eller SDU? Har nemlig søgt begge steder, og min score er højere end begge grænser. Tak på forhånd!

Hvor er det ærgerligt… det med at være én fra.

Hvad med de folk som melder sig fra ? hvad sker der med deres pladser til MMI ?

Min testscore var 52, så desværre et par point fra 56. Åååh, hvor bliver jeg efterhånden opgivende, at det nu er 3. gang, at jeg søger :unsure:

Åh Myraki10 jeg havde sådan håbet på at 3. gang var lykkens gang! Men er det ikke de første mange semestre af biomek og medicin der er ens, sådan at du kan søge næste år igen og så få merit hvis du går igennem?

Det er træls. Havde du søgt andet. For eksempel kiroprakter. Har hørt, at undervisningen er det samme som på medicin

Magnus10: Jeg har undersøgt det - der er desværre ingen venteliste til MMI. Så er der bare større chance for de der rent faktisk kommer. Der er til gengæld venteliste efter MMI - but who cares lige nu

Det var også mit 3. Gange. Har også tænkt mig at søge næste år og imens læser til kiroprakter hvis jeg består mmi.
Hvad scorede du de andre gange?

VibeSommer: Ja, også mig :unsure: Størstedelen af fagene er ens med medicin med undtagelse af professionsporet, så jeg får en del merit, så det er bestemt ikke spild af tid. Det er bare så ærgerligt, at jeg for 3. gang ikke er kommet ind :unsure:

Haroon: Jeg går allerede på kiropraktor, og jeg kom også videre til del to sidste år :slight_smile: Prøveformen i deres MMI er lidt anderledes end på medicin, så jeg kan sagtens fortælle dig lidt om den, hvis det er.
Første år (dvs. to år siden) fik jeg scoren kun 42.
Sidste år fik jeg 47, og i år fik jeg jo som sagt 52.

Så det er lidt sjovt, at jeg er steget med 5 point hver gang. Så forhåbentlig næste år!