MCQ - hvordan er det gået?

[quote=“myraki10” post=85947]

Skal I andre bare være hjemme i aften? Jeg skal lave intet og bare vente på resultatet. Men lige nu ser jeg Private Practice, så jeg kan få mine tanker et andet sted hen :silly:[/quote]

Sidder og hygger med anatomi, men skal intet i aften.

En anatomibog? Har faktisk overvejet at købe én eller flere anatomibøger :stuck_out_tongue:

Læser pt anatomi med en eksamen lige om snart, men ja; der er en anatomibog involveret og en masse undervisning.

Fedt :lol: Hvilket studie er du så indskrevet på lige nu? :slight_smile:

Fysioterapi.
Jeg er gået videre. Fået SMS :smiley:

Tillykke! Så håber jeg, at du klarer MMI.

Har også lige været inde og tjekke. Jeg kom desværre ikke videre. Min score var 47 og grænsescoren var 55. Jeg søgte også ind på klinisk biomekanik, og her kom jeg videre til MMI. Så håber jeg, at jeg enten kommer ind via kvote 1 eller 2 og så kan jeg få merit for nogle af de fag, jeg har det første år, når jeg forhåbentlig kommer videre til medicin næste år.

Hvad var din score?

Jeg er også gået videre. Det er den bedste dag i mit liv. (indsæt grædende af glæde smiley).

[quote=“myraki10” post=85953]Tillykke! Så håber jeg, at du klarer MMI.

Har også lige været inde og tjekke. Jeg kom desværre ikke videre. Jeg søgte også ind på klinisk biomekanik, og her kom jeg videre til MMI. Så håber jeg, at jeg enten kommer ind via kvote 1 eller 2 og så kan jeg få merit for nogle af de fag, jeg har det første år, når jeg forhåbentlig kommer videre til medicin næste år.

Hvad var din score?[/quote]
Tak.
Øv hvor ærgerligt.
Vi krydser fingre for din videre færd.
Jeg scorede 63

Tillykke:)
Hvilket hold er du på?

[quote=“Elverskov” post=85956]
Tillykke:)
Hvilket hold er du på?[/quote]

Jeg er på det første hold kl. 07.45… :blink: Hvad med dig?

Også her.
Skal du så mega tidligt op eller er du lokal?

Øv øv scorede 54 og grænsescoren var jo 55… :frowning:

weeeeee er gået videre med en score på 67 :slight_smile:

Er der nogen der ved om man kan skifte hold til MMI? Jeg er på hold 1 som skal møde 7:45 og på rejseplanen står der, at jeg skal afsted klokken 2:57 for at nå derind til tiden…

Øv øv scorede 54 og grænsescoren var jo 55… :frowning:

[quote=“Elverskov” post=85958]Også her.
Skal du så mega tidligt op eller er du lokal?[/quote]

Heldigvis lokal! Er du også det eller er du uheldig? :stuck_out_tongue:
Jeg er lidt imponeret over at grænsescoren var så meget højere i år, end hvad den har været de sidste par år!

Øv, hvor er det bare træls. Har stået i akkurat samme situation som dig de sidste 2 år, så kender godt følelsen. :frowning: Kram din vej og så er der ikke andet for end at hoppe op på hesten igen!

[quote=“Niko-KU” post=85960]weeeeee er gået videre med en score på 67 :slight_smile:

Er der nogen der ved om man kan skifte hold til MMI? Jeg er på hold 1 som skal møde 7:45 og på rejseplanen står der, at jeg skal afsted klokken 2:57 for at nå derind til tiden…[/quote]

Tillykke! :woohoo:
Hm, du kan jo altid forsøge at kontakte sdu og høre om det er muligt. Ville bestemt være træls at skulle afsted midt om natten. :dry:

Så vidt jeg ved er det ikke muligt at skifte hold, men det skader ikke at spørge…

Jeg er ikke lokal, men har familie i Odense, hvor jeg låner en seng.

Øv. Det var også min oplevelse de første to gange. Så frustrerende.

Kom sgu ikke ind i denne her omgang. 49 point. Kan forstå at grænsescoren var højere i år end andre år? Nogen der ved hvad det skyldes?