Mmi 2017

HEJ
Tænkte jeg ville starte en tråd for dette års MMI, selvom svaret endnu er uklart fra AU :whistle:
Tillykke til alle dem der er kommet videre på SDU! :wink:

Så kom der mere info fra SDU. Jeg er på hold 3 og skal møde allerede kl. 7.45 :blink:
Nogle andre der er på hold 3? :slight_smile:

Det er godt nok tidligt :slight_smile: Jeg er selv på hold 10 og skal møde 12:30
Det ser ud til at der kun er to mødetidspunkter. kl. 7:45 og 12:30

Jeg er hold 1, så skal også møde 7.45 :slight_smile:

Ja jeg gad nu godt have mødt kl. 12.30. Jeg er på ingen måde et morgenmenneske :-p

  • men på den anden side, så er det da hurtigt overstået…

Jeg er på hold 5 og skal også møde 7.45 - hvad sker der for at det er så tidligt? :ohmy:

Hold 1 her også - skal køre kl. 4 om morgenen for at nå det… :confused:

Av det var tidligt! Hvor skal du køre fra?
Jeg har heldigvis en veninde med en sofa i Odense. Så skal jeg ikke med toget fra Århus om morgenen :slight_smile:

En lille by i Nordjylland :confused: Skal bare drikke en masse kaffe kan jeg mærke

Åh! Det er langt! Øv…
De kunne godt lige have taget hensyn til, hvor langt man bor fra Odense! :dry:

Glæder mig sindssygt meget til at få den fulde invitation :lol: Bor selv i Odense og skal kun til MMI i Aarhus, så jeg overvejer rimelig kraftigt at tage derover dagen før og så overnatte og så tage derhen om morgenen, hvornår jeg nu end skal møde.

sallyaljumaily - Du har ikke overvejet at gøre det samme? Jeg tænker bare, hvis der fx sker et kæmpe uheld, og man så er fanget på motorvejen i flere timer, og så når man pludselig ikke til MMI :unsure:

Det havde jeg faktisk ikke tænkt over kunne ske haha. Overvejer det dog nu :wink:

sallyaljumaily - Jeg tænker også, at det måske er bedre for dig rent energimæssigt, så du ikke skal stå så tidligt op og drikke en masse kaffe. Jeg tror selv, at jeg undlader at drikke særlig meget kaffe den dag, fordi hvis jeg så bliver alt for nervøs, så bliver det bare forstærket ved mig, så jeg får en urolig følelse :lol: Så skal jeg bare spise godt med morgenmad!

Sallyaljumaily - Jeg kommer også fra en lille by i Nordjylland, så har lejet et værelse gennem Airbnb, og så kører jeg til Odense dagen før :slight_smile:

Er jeg den eneste, der allerede er godt nervøs over MMI’en? Jeg kan næsten ikke være i mig selv af nervøsitet idag :unsure:

Stort tillykke til alle jer der er inviteret til MMI i Aarhus eller i Odense :cheer:
Se frem til testen og husk at vær jer selv! Det er en hektisk prøve, men den er sjov at være til og udfordrende på flere niveauer. Held og lykke med det :slight_smile:

miejensen - Nej, overhovedet ikke! Sidder og læser til eksamen d. 7. juni, så kan slet ikke koncentrere mig. I morgen er det jo en uge til for mit vedkommende! :ohmy:
Jeg tror og håber, at det bliver en sjov oplevelse, når man er kommet i gang - hvis det så og vel går godt :lol: :silly:

KirurgenmedK - Mange tak! Jeg vil prøve at være mig selv - så håber jeg, at de kan se, hvor charmerende jeg er, haha! :lol: :stuck_out_tongue:

myraki10 - Åh, det ligger godt nok tæt op ad hinanden! Jeg skal heldigvis ikke til eksamen før i slutningen af juni. Men jeg skal forberede mig til MMI’erne, samtidig med jeg skal forberede mig til undervisning, og mit modul er meget læsetungt for tiden…

KirurgenmedK - Tusind tak! Har du nogle gode råd til, hvad man kan gøre for at forberede sig bedst muligt til MMI’en? :slight_smile:

miejensen - Hvad læser du nu? Siden du også har modulopbygning. Jeg kan ikke huske, om du allerede har skrevet det :lol:

Det tror jeg ikke, jeg har. Jeg læser til fysioterapeut på modul 6.
Du læser til kiropraktor, ikke? :slight_smile: