Mmi 2017

mit.au.dk kommer det 0.05 i nat! :slight_smile:

Held og lykke til alle på ventelisten! Jeg krydser alt, hvad der krydses kan, for jer :smiley:

Ja, det gør det! Åh, kan slet ikke vente. Det værste er, at jeg ingenting skal lave i dag, så har i hvert fald masser af tid til at gå rundt og være nervøs :unsure: :silly:

Det skal nok gå myraki10. Jeg hepper på dig! :slight_smile:

Hej alle!
Ønsker jer alle så meget held og lykke, der findes. Det skal jo nok gå godt for jer!
Vi snakkes nok ved omkring midnat.
Det bliver vanvittigt spændende! Håber det bedste for jer :slight_smile:

miejensen - Jeg håber også på et positivt svar fra dem :cheer: Jeg er hjemme ved mine forældre lige pt, men tjekker alene. Så står de klar med champagne i stuen, har de sagt. Sleeet intet pres fra deres side af, haha :lol:

Det lyder som en god plan! :smiley:

myraki10 - du skal nok klare dig! Jeg tror dine points får dig igennem til en velfortjent plads :slight_smile: men 7-9-13 og alt det, jeg forstår alligevel godt at du ikke tør føle dig sikker! Champagne lyder passende efter flere års forsøg :smiley:

Jeg står på venteliste både hos AU og SDU, og er såå nervøs for at det ikke bliver til en plads nogle af stederne. Det ville være så skuffende. Selvom jeg sidste år oplevede hvor meget grænsescoren faldt på SDU, er det jo ingen garanti for at det sker igen i år. Vente, vente…

Husk at AU sender besked om optagelse via e-boks og ikke på deres hjemmeside. Det står på mit.au.dk :slight_smile:

Jeg håber virkelig, at alle her, kommer ind på den skole og sommer/vinterstart, lige som I ønsker!
Held og lykke allesammen! :smiley:

johnv - Ifølge AU inde på deres kvote to-side er det på deres selvbetjening og ikke inde på kvote to-siden, man skal be- eller afkræfte en studieplads. Ifølge ug.dk er det både hjemmesiden og via e-boks :cheer:

Og mange tak! Glæd dig til studiet på SDU. Det er fedt :lol:

annakk - Hov, jeg overså lige din besked. Ja, meget passende med champagne efter 4 forsøg :lol:
Jeg krydser også virkelig fingre for det! Det kunne være sjovt, hvis vi var flere, der startede sammen på AU :stuck_out_tongue:

Hvordan gik det så jer alle??

Jeg fik ikke vinterstart som jeg havde håbet, men nu glæder jeg mig bare vildt meget til september! :cheer:

Hvor ser man, om man har fået vinterstart eller sommerstart på SDU’s optagelse?

Hvis ikke der står angivet at det er vinter så er det automatisk sommerstart :wink:

Sommerstart på SDU, lige som jeg ønskede. Tillykke til jer alle, der er blevet optaget! :slight_smile:

Jeg fik også den ønskede sommerstart på AU :smiley:

Kom ikke ind via kvote 2 med en score på 44. Er der nogen fra ventelisten med en mindre score, der er kommet ind?

Jeg har fået standby med 42 point og 68 point i MCQ :slight_smile:

Er også kommet ind på SDU med vinterstart som jeg håbede! Tillykke til jer andre :slight_smile:
Har i forsøgt at bestille studiekort endnu? Jeg har lige forsøgt, men der står at jeg ikke kan findes i systemet, og bliver helt nervøs når de skriver sådan :frowning:

Myraki: Har du fået svar andre steder fra? Jeg hepper også på dig! :slight_smile:

Århus sommerstart her.

Stort tillykke til alle, der kom ind.
Jeg har fået en standby-plads i Århus, så er overlykkelig!!