Mmi 2017

Hvor ser man, om man har fået vinterstart eller sommerstart på SDU’s optagelse?

Hvis ikke der står angivet at det er vinter så er det automatisk sommerstart :wink:

Sommerstart på SDU, lige som jeg ønskede. Tillykke til jer alle, der er blevet optaget! :slight_smile:

Jeg fik også den ønskede sommerstart på AU :smiley:

Kom ikke ind via kvote 2 med en score på 44. Er der nogen fra ventelisten med en mindre score, der er kommet ind?

Jeg har fået standby med 42 point og 68 point i MCQ :slight_smile:

Er også kommet ind på SDU med vinterstart som jeg håbede! Tillykke til jer andre :slight_smile:
Har i forsøgt at bestille studiekort endnu? Jeg har lige forsøgt, men der står at jeg ikke kan findes i systemet, og bliver helt nervøs når de skriver sådan :frowning:

Myraki: Har du fået svar andre steder fra? Jeg hepper også på dig! :slight_smile:

Århus sommerstart her.

Stort tillykke til alle, der kom ind.
Jeg har fået en standby-plads i Århus, så er overlykkelig!!

Myraki: Jeg troede du skrev, at du kom ind. Undskyld. Har du fået standby? Eller havde du ikke ønsket det?

myraki10 - jeg forstår slet ikke hvordan du ikke kan være kommet ind når du har 44 point?

Jeg har ikke fået en plads nogle af stederne, selvom jeg stod højt på begge ventelister. Hvor er det skuffende… er der nogen fra ventelisten på SDU, der har fået en plads, der vil fortælle hvor mange points de havde?

Tillykke til alle der er kommet ind! :slight_smile:

Skal du lige som mig starte på SDU til sommer, så bliv medlem af gruppen
Medicin & Klinisk Biomekanik SDU - Efterår 2017

Link: https://www.facebook.com/groups/1451267391839416/?fref=ts

[quote=“christinen98” post=87731]Er også kommet ind på SDU med vinterstart som jeg håbede! Tillykke til jer andre :slight_smile:
Har i forsøgt at bestille studiekort endnu? Jeg har lige forsøgt, men der står at jeg ikke kan findes i systemet, og bliver helt nervøs når de skriver sådan :([/quote]

Jeg kan heller ikke bestille fordi jeg “ikke findes i systemet”

Det lyder til at det i Århus har haft en betydning hvilken MCQ-score man har? Er der nogen der ved om det samme gælder i Odense?

Jeg fik 76 point i MCQ og 29 i MMI på SDU. Jer der blev tilbudt en plads på SDU, vil I fortælle hvad I fik? Der står ingen grænsescore på siden for optag.

Jeg blev tilbudt en plads på SDU med en score på 30 i MMI og 81 i unitest :slight_smile:

Anna, jeg fik 63 point i MCQ og 44 point i MMI (tag et point fra eller til i begge, jeg er på ferie og kan ikke huske min eksakte score). Jeg er kommet ind med vinterstart, som ønsket, i Odense :slight_smile:
Grænsescoren for optagelse på SDU var ved offentliggørelsen af MMI scoren på 33…

Angående studiekort har jeg kontaktet SDU. Jeg skal nok give besked her, når jeg hører fra dem :slight_smile:

Tak for jeres info :slight_smile:

Står der noget på siden om hvad grænsescoren endte på? Der gjorde der sidste år, men selvfølgelig, hvis de i år har valgt at tildele venteliste-pladser ud fra både MCQ og MMI scoren, så er det mere indviklet.

Stort tillykke til alle jer, der kom ind! Var selv til MCQ i år for 3. gang og nåede aldrig at få knækket den. Nu er jeg så kommet ind via kvote 2 i Aalborg - har aldrig været gladere! Skønt når 2 års målrettethed giver pote :slight_smile: Op på hesten til de af jer, der ikke får ønsket opfyldt i år. Bare bliv ved, så skal det nok lykkes!!

Hej igen :slight_smile:
Det fungerer nu at bestille studiekort. Siden har været nede og hvis I fortsat oplever problemer, kan det skyldes presset, der pt. er på siden. Så skal I bare prøve igen senere :slight_smile:
Jeg har lige bestilt mit og loggede ind med det login, jeg har brugt under hele kvote 2 processen :slight_smile:

Nogen, som ved, om man også skal bestille studiekort nu, som I gør, når man er på vinterstart på AU? I så fald, hvordan gøres det? :slight_smile: