Mmi 2017

Der har hvert år været 8 stande på AU (max 56 point), og 7 på SDU (max 49 point) :slight_smile:

Der er masser af variable som indgår som vi ikke kender til og derfor kan vi netop ikke sige noget med 100% sikkerhed.

Hvis der er nogle særlige forbehold i år som der ikke var sidste år så skal det naturligvis med i vurderingen men hvis der ikke er nogle ting som er ændret så siger matematikken at vi med stor sandsyndlighed kan forvente et lignende resultat.

Du siger der var mange som søgte ind i år som allerede vil komme ind via kvote 1, men det var der også sidste år. Er der noget som har ændret sig udover rene tilfældigheder?

Kig f.eks. på grænsescoren til SDU de sidste mange år, den har konstant ligget og svinget mellem 0-3 point, hvis det var mere tilfældigt, ville den så ikke svinge mere? Hvorfor skulle i år være noget særligt?

@miejensen 200 er en rimelig stor sample size, ikke så stor at der ikke er plads til tilfældigheder, men matematikken siger at variansen vil flade nogenlunde ud.

At vente til fredag og håbe på det bedste er hvertfald helt sikkert lige meget hvad! :slight_smile:

Med hensyn til kvote 1’erne, så mente jeg, at der har været flere gymnasieelever i Århus i år end sidste år - altså procentmæssigt flere, dvs. ikke på grund af at flere er blevet inviteret. Det fik jeg at vide af en af studievejlederne på dagen. Hvorfor ved jeg ikke, men måske fordi unitesten og MMI i Århus først blev tilbudt sidste år, og mange ikke havde vidst det.

Håber virkelig der kommer svar 2 dage før i år, lige som der gjorde sidste år… så vil der komme svar i dag… ventetiden er forfærdelig!

Det kunne være fedt hvis der kom svar før tid igen i år, men tvivler meget… men jeg kan heller ikke vente mere!

Efter det stunt AU lavede til Unitest, så tror jeg desværre ikke, vi får svare før tid :-/

Hvornår får I svar fra Odense?

Odense får vi svar fra på fredag kl. 20 og Århus kl. 18

Spændende. Jeg glæder mig til at få svar fra Århus, da det var det eneste sted, jeg var til interviews. Vidste ikke, at svar fra Odense kom samme dag!

Så er der snart svar! :lol: :lol: :lol:
Held og lykke med ventetiden :stuck_out_tongue:

Hvordan ved du det?

Begge steder? Eller hvor?

Har fået en venstelisteplads på AU. Er der nogen, der ved, hvad chancen er for at komme ind med en score på 42?

Så har jeg også tjekket. Jeg endte med en score på 44 med en grænsescore på 45. Jeg håber virkelig på, at jeg kommer ind :frowning:

Jeg vil ikke plante en masse falsk håb, men ved at grænsescoren alligevel faldt lidt sidste år. Der vil være nogen der har fået tilbudt plads begge steder, som vælger Aarhus fra til fordel fra SDU :slight_smile:

Held og lykke med det!

Det er meget sandsynligt, at du kommer ind.

Har fået en score på 44 i AU…
Er det det samme som en venteplads?

[quote=“Loui798c” post=87529]Har fået en score på 44 i AU…
Er det det samme som en venteplads?[/quote]

Det kan du roligt kalde det. Du kan også kalde det en tilbudt studieplads d. 28. juli.

Er der nogen, der ved, hvor mange, der plejer at være på en venteliste?

Er jeg den eneste, der har lidt noia over, om de trækker resultatet tilbage igen? :stuck_out_tongue:
Jeg er så heldig at have fået en plads! Så jeg ville være lidt ked af, hvis de har lavet en fejl igen…