Mmi 2017

Det er ikke til at vide

[quote=“miejensen” post=87532]Er jeg den eneste, der har lidt noia over, om de trækker resultatet tilbage igen? :stuck_out_tongue:
Jeg er så heldig at have fået en plads! Så jeg ville være lidt ked af, hvis de har lavet en fejl igen…[/quote]

Mon ikke at de er ekstra opmærksomme på det denne her gang? :wink:
Jeg er også en af de heldige der fik en plads! Jeg er så ovenud lykkelig! Vi ses til sep! :slight_smile:

Tillykke NADB! Ja lad os håbe vi kan få septemberstart! Jeg er 23, så jeg tror jeg ligger lige på grænsen mellem september og februarstart!

Jeg er 22, så hvis du ikke får septemberstart får jeg i hvert fald slet ikke! :smiley:
Tusind mange gange tillykke til dig også!!

Jeg har fået afslag, hvilket nok skal gå. Det var alligevel første forsøg for mig. Jeg er dog lidt frustreret over, at jeg ikke har fået min score at vide.

(Meget stort tillykke til de, som har fået en plads!)

[quote=“NADB” post=87536]Jeg er 22, så hvis du ikke får septemberstart får jeg i hvert fald slet ikke! :smiley:
Tusind mange gange tillykke til dig også!![/quote]

Lad os håbe på, at vi er gamle nok til septemberstart!
Taaaak! Jeg kan slet ikke være i mig selv lige nu! Jeg ryster helt! :smiley:

[quote=“PelleOToft” post=87537]Jeg har fået afslag, hvilket nok skal gå. Det var alligevel første forsøg for mig. Jeg er dog lidt frustreret over, at jeg ikke har fået min score at vide.

(Meget stort tillykke til de, som har fået en plads!)[/quote]

Tusind tak!
Hmm, det lyder mærkeligt! Mon ikke du kan få den hvis du ringer og hører dem ad? Hvordan kan du vide du ikke er gået videre hvis du ikke har fået nogen scorer?

[quote=“NADB” post=87539][quote=“PelleOToft” post=87537]Jeg har fået afslag, hvilket nok skal gå. Det var alligevel første forsøg for mig. Jeg er dog lidt frustreret over, at jeg ikke har fået min score at vide.

(Meget stort tillykke til de, som har fået en plads!)[/quote]

Tusind tak!
Hmm, det lyder mærkeligt! Mon ikke du kan få den hvis du ringer og hører dem ad? Hvordan kan du vide du ikke er gået videre hvis du ikke har fået nogen scorer?[/quote]

Der står ordret, at jeg ikke er blevet tilbudt en plads. Den score, de har brugt til at determinere dette, har de bare udeladt i deres tilbagemelding.

Er der evt. andre, der fik afslag, som kan bekræfte?

Red: Jeg er på siden for “Ansøgning til medicin via kvote 2”.

Hvad står der i deres tilbagemelding? Kan du se både egen score og grænsescore? Venteliste eller afslag?

Jeg har en score på 38 og kan også stadig se grænsescoren :slight_smile:

Har de skrevet til dig, at du har fået afslag? Jeg forstår slet ikke alt det her. :frowning:

Jeg er også på ventelisten med 41 point. Sidste år gik grænsescoren tre point ned ad ventelisten, så uden at man kan vide sig sikker på noget så helst, så kunne den ende på 42 i år. Jeg håber dog meget på at den ender på 41 selvom det ser lidt farfetched ud.

Tillykke til jer der har fået en plads :slight_smile:

Jeg ville gerne have set hvordan man scorede på de enkelte stationer. Det fik man at vide sidste år fra SDU.

Jeg har fulgt lidt med på sidelinjen herinde det sidste stykke tid, og har netop fået et positivt svar ang. MMI, så er garanteret en studieplads. - kan slet ikke forstå det!! :woohoo:

Men jeg er ligesom @Miejensen også helt nervøs for at der er lavet en fejl, og de trækker svaret tilbage :wink:

tillykke til jer der har fået godt nyt, og mange krydsede fingre til jer på venteliste.

Jeg fik en score på 44 og er også på venteliste. Håber på det det bedste! Det vel først efter d. 28 juli at vi som er på venteliste får svar ikke?

Vil det så sige, at dem med 44 point kan være nogenlunde sikre på at komme ind?

Jeg er “desværre” også kommet på ventelisten med 40 point så regner bestem ikke med at komme ind på AU! :unsure: (håber på SDU) :stuck_out_tongue:
Tillykke til alle dem der har fået en plads! :cheer:

Har snakket med administrationen, og de siger, at hvis det var en fejl, så havde de trukket det tilbage nu! Så ud og fejr jeres tildelte plads! Og så krydser jeg fingre for jer på venteliste!

Ej hvor er det fedt at høre!! :woohoo:

Er der stadigvæk ikke andre end mig, der IKKE har fået deres scorer at vide? :frowning: