Nogen der har fået svar?

Jeg havde søgt, ja, men SDU var min #1 prio så eftersom jeg kom der ind gennem kvote 2 så fik jeg automatisk afslag ved KU. Kunne ellers være spændende og vide om man havde kommet ind flere steder.

Vil også joine :wink: Kom ind på AU. Det hele er surrealtisk og virkelig spændende kan næsten ikke sove. TIllykke til jer allesammen !

IHHHH tillykke til jer alle!!!

[quote=“Ask29” post=85187]Jamen stort tillykke med pladsen på SDU så! Selvom det er “old news” :slight_smile:

Jeg er kommet igennem nu og er optaget på KU, så lettet og glad!!![/quote]

Ask29 søgte du også kvote 2?

Hvornår har du start? - Jeg har September så måske vi ses derinde!!!

Tillykke til jer alle.

Ask29: så ses vi jo måske, er også blevet optaget på ku med start i september :slight_smile:

Endelig en på AU :stuck_out_tongue: Hvornår starter du? Det er SÅ FEDT!! :silly: :wink: :slight_smile: B)

[quote=“sadad” post=85203]Tillykke til jer alle.

Ask29: så ses vi jo måske, er også blevet optaget på ku med start i september :)[/quote]

Sadad vi ses også derinde!!! - blev også optaget med septemberstart :smiley:

Hey Kulka :slight_smile:

Jeg er optaget til sommerstart :), hvilket jeg er utrolig glad for :).

Jeg er kommet ind på Syddansk Universitet og starter d. 21/8 :cheer:

tillykke til alle jer, der er kommet ind.

jeg er selv blevet optaget på AU. starter om en måned. :slight_smile:

[quote=“Esmeralda” post=85206]Hey Kulka :slight_smile:

Jeg er optaget til sommerstart :), hvilket jeg er utrolig glad for :).[/quote]

Fedt - måske ses vi så :silly:

Vinterstart på AU… det var ikke hvad jeg havde forventet. Det er vel hvad yngre ansøgere kan forvente, men alt andet lige er jeg glad for at blive optaget på studiet.

Jeppa vil også svare …
Er super glad for er blevet optaget på ku sommer :slight_smile:

[quote=“BorMan” post=85211]Jeppa vil også svare …
Er super glad for er blevet optaget på ku sommer :-)[/quote]

Ej hvor fedt!!! så starter vi også sammen!!!

Jeg søgte ind via kvote 2 ja :slight_smile:

Ser ud til vi skal gå sammen sasxa, sadad og brorman :slight_smile: Hvis I også er lidt ældre end gennemsnittet (som jeg) så ender vi sikkert på samme hold, de plejer at samle de “gamle”

Fedt, tillykke, så starter vi samtidig :smiley:

[quote=“Ask29” post=85213]Jeg søgte ind via kvote 2 ja :slight_smile:

Ser ud til vi skal gå sammen sasxa, sadad og brorman :slight_smile: Hvis I også er lidt ældre end gennemsnittet (som jeg) så ender vi sikkert på samme hold, de plejer at samle de “gamle”[/quote]

Det lyder som om vi kommer på hold sammen. Jeg er selv 25 til den tid så mon ikke vi kommer på hold sammen :slight_smile: .

Synes det er fedt at de samler os gamle nisser på hold sammen :smiley:

Ja det er da meget betænksomt :slight_smile:

Jeg har blot snakket med min veninde om det, som startede for et år siden. Hun kom på det “gamle” og var med sine 26 år ved studiestart den anden yngste (der var én på 25). Så det er ikke engang sikkert at du ender der sasxa :slight_smile: Jeg med mine 29 år derimod, er nok selvskrevet :wink:

Tillykke til jer allesammen med studiet, og tillykke til sasxa med brylluppet :cheer:

Ligesom paze fik jeg besked for noget tid siden på SDU, men fik studiestartstidspunkt, så det er meget godt.

Jeg synes det er lidt sjovt med alle de ønsker om sommerstart, jeg ønskede selv vinterdag, og var vildt bange for at jeg, med mine 23 år, kom ind om sommeren, sad mens jeg åbnede browseren, og tænkte: bare ikke sommerstart, bare ikke sommerstart… :stuck_out_tongue:

Jeg kommer desværre nok ikke på jeres hold ,for jeg er kun 19 år. :slight_smile:
Det afhænger jo selvfølgelig af hvor store holdene er ?