Nogen der har fået svar?

[quote=“MarcusM” post=85221]Efter en del måneder med passiv læsning af StudMed.dk tænkte jeg at jeg hellere nu måtte lave mig en konto og hilse på.

Er selv blevet optaget på medicin på KU, med studiestart her til september (eller rettere 27. august).

EDIT: Skal også lige nævnes at det ikke var muligt at vælge “S2014” under oprettelse af profil, men kun “V2014”.[/quote]

Hej Marcus :slight_smile:

Velkommen til!!!
Søgte du også via kvote 2??

Tillykke alle sammen :slight_smile: Det er dejligt at høre, at i er kommet ind. Jeg er selv 24, så jeg er lidt spændt på, hvordan aldersfordelingen på holdene bliver.

Er der en facebook-gruppe for KU medicin sommer/efterår 2014?

Jeg er kommet ind på AAU, starter 1. september :slight_smile:

Man opdeler ikke længere holdene efter alder på KU :frowning:

Hvor har du hørt det?

Jeg så inde på ku at vi er blevet holdsat og kunne så fornemme at jeg ikke var kommet på det hold for de ældre. Så jeg skrev til studievejledningen da jeg troede det var en fejl, men fik med det samme svar på at de ikke længere aldersinddeler holdene

Det har ikke lige med dette emne at gøre, men hvor kan man se sine hold :slight_smile:

Fedt Mange Tak
:slight_smile:

[quote=“MarcusM” post=85310]Når du har logget ind på KUnet, skal du klikke:
“Selvbetjening” -> “Indskrivning, Undervisning & Eksamen” -> (“Undervisning”) “Vis til- og afmeldinger”

Du burde nu få en liste (“Efterårssemstret 2014 …”) du kan udvide, hvor din holdplacering bør stå.[/quote]

[quote=“MarcusM” post=85310]Når du har logget ind på KUnet, skal du klikke:
“Selvbetjening” -> “Indskrivning, Undervisning & Eksamen” -> (“Undervisning”) “Vis til- og afmeldinger”

Du burde nu få en liste (“Efterårssemstret 2014 …”) du kan udvide, hvor din holdplacering bør stå.[/quote]

Er der andre der bare får den her tekst når man klipper på “indskrivning, undervisning og eksamen”???

Du er nu logget ind på den del af selvbetjeningen hvor du bl.a. kan se dine indskrivningsoplysninger, melder dig til undervisning og eksamen, ser dine resultater og printer karakterudskrifter.
Du kan finde hjælp til de forskellige områder ved at trykke på menupunktet Hjælp på den enkelte side.

Husk at tillad pop-up-vinduer i din browser - ellers kan du ikke se hjælpteksterne.

Finder du ikke nok information her, skal du henvende dig til fakultetet.

Har tilladt Pop-up men den siger det stadigvæk???