Nyt: Live søgning via headeren, prøv det

Hejsa,

Jeg har tilføjet en ny funktion “Live søgning” den søger automatisk i forummet OG i anmeldelserne. Den tidligere funktion søgte kun i forum.

Det er ikke verdens hurtigste live søgning, men med 30000 indlæg i forummet trækker det også lidt.

Hvad synes I? Jeg kan altid vende tilbage til den gamle, hvis der ikke er opbakning.

Søgeresultater for henholdsvis forum og anmeldelser grupperes. Vær opmærksom på at man kan bladre i søgeresultaterne via de små knapper ovenfor kategorien.

Det er super smart hvis man læser et indlæg og liiiige vil se om der er andre lignende indlæg, uden at man skal gå væk fra det igangværende indlæg. Desuden er det godt at begrænsningen på antal tegn i søgefeltet er væk! :slight_smile:

Enig med anonymous. Det er en dejlig feature selvom den er en lille smule langsom.
God idé

Jeg synes det virker rigtigt godt.
Jeg synes nu heller ikke at hastigheden er bemærkelses mæssig langsom. …og I forhold til den søgefunktion jeg kan huske fra første gang jeg besøgte studmed for år siden, så er det jo et rent teknologisk vidunder!
Keep up the good work