Optagelse 2016 Countdown

Så det snart tid, jeg tænkte jeg kunne lave et opslag mens vi venter:-)

Puha, nervøsiteten begynder langsomt at krybe sig op… Er det d. 30 Juli kl 12:00 at man får besked eller er det et andet tidspunkt?

Det plejer at være til midnat, dvs sent i aften. Men jeg plejer at være så meget pres på deres servere at det næsten kun er til frustration at forsøge der.

Håber virkeligt at vi bliver optaget!

Er virkelig nervøs! Ved ikke hvad jeg skal gøre hvis jeg ikke bliver optaget

Er kommet ind i København!! Har fået vinterstart (selvom jeg bad som sommer) da jeg kun er 19 og derved i den yngre halvdel - nogen der ved hvilken betydning dette har? Er der mere til det end det faktum, at jeg starter et semester senere? Har ikke helt forstået hvorfor sommerstart er mere populær.

Jeg er i hvert fald meget spændt på at skulle starte i februar, og flytter allerede til København her om en måned!! :slight_smile:

Er i andre kommet ind?

Tillykke shotdown !
Er også selv kommet ind på KU,
her sommerstart :slight_smile:

Nice! Og stort tillykke til dig også :slight_smile: vi ses forhåbentligt på Panum om en 6 måneders tid :stuck_out_tongue:

Tillykke til jer begge :slight_smile: Er det gennem kvote 1 for begge?

Jeg har lige takket ja til min plads på SDU. Så er drømmestudiet fandme bekræftet og i hus :slight_smile:

Tak og tillykke med at du er kommet ind på SDU! Jeg er kommet ind via kvote 1 ja. Kender mange der studerer på SDU, og har kun hørt gode ting om studiet og om hvordan det er struktureret. Har du fået vinter eller sommerstart? Jeg er både trist og glad over at jeg har fået vinterstart, jeg er simpelthen for spændt til at kunne nyde en 6 måneders ferie, men på den anden side så er det måske også rart med en lille pause før man går amok med 6 års intenstiv studie :E

Jeg har med mine 23 år fået tildelt sommerstart heldigvis :slight_smile: Nyd du bare dine 6 måneder og kom ud og få rejst lidt! Jeg selv har været skibums over 3 vintre, kombineret med et virkelig skønt fuldtidsjob, men masser af brugbar erfaring, i Tivoli. Det har virkelig hjulpet mig til at blive klar til at dedikere mig selv fuldstændig til et så intenst studie :slight_smile:

Enig, tænker også jeg tager ud og rejser. Nice at du føler dig klar, er det dit første forsøg gennem kvote 2 på medicinstudiet?

Ja, det er det! :slight_smile: Jeg har løbende været i tvivl om jeg skulle give det et skud, men besluttede mig endegyldigt for at jeg ikke kunne lade drømmen stå til lige inden jeg rejste sidste gang i Januar 2015. Så jeg har brugt det sidste år på at supplere, fordi musisk linje er ganske ubrugelig når det kommer til at ville læse medicin :slight_smile:

Yay! Jeg er også kommet ind! SDU om en måned! Kan næsten ikke vente!

Jeg er dælme kommet ind på AU! Endda via kvote 1, som ikke helt var forventet. MEN den tager vi da gerne! Fantastisk at komme ind på drømmestudiet i første forsøg!