Panik! Adresser?!

Jeg har nu med en masse besvær endelige fået sendt mine 4 ansøgninger via Optagelse.dk, men finder først nu ud af, at jeg IKKE kan sende bilagene elektronisk, hvilket jeg var overbevist om.

Jeg søger følgende prioriteter:
1: SDU
2: KU
3: AU
4: AAU

Men hvor skal jeg sende mine suppleringsbeviser, min motiverede/begrundede ansøgning og til sidst også den godkendte dispensation jeg har fået SDU, til?

Synes selv jeg finder flere forskellige adresser, og i og med jeg er så sent ude, som jeg er, er jeg jo ret nødsaget til at ramme plet.

Hilsen en fortvivlet ansøger!

Har fundet [email protected] til KU, hvad med de andre? :ohmy:

EDIT: Har desuden 2 linjer for meget, SKAL det fjernes? :o

Hej med dig,
Nu gør du mig nervøs! Jeg først søger online imorgen. Hvorfor kunne du ikke søge online alligevel?

Hvilken skrift størrelse bruger du? Jeg mener ikke man skal bruge en speciel str så måske kan du formindske den så der er plads.

Har du ikke tjekket inde på universiteternes hjemmesider?

Ellers må du få ringet rundt i morgen :slight_smile:

Man kan sagtens søge online, men ikke eftersende suppleringsbeviser osv. via optagelse.dk - det skal man gøre pr. email eller pr. post, men kan ikke finde hverken email eller den korrekte adresse til SDU, AU og AAU.

Fik heldigvis ansøgningen til at passe præcis :stuck_out_tongue:

Fluen: Det må være eneste udvej, men ville godt nok gerne have adresserne, så jeg kan smide dem i nu, eller i morgen tidlig, og forsøge at minimere chancen for at de ikke har dem i hænde.

Det eller email (som jeg egentlig foretrækker)

Så fik jeg SDU, til jer andre: der skal eftersendes til [email protected]

MikeML91, din ansøgning må gerne fylde 2 sider. (nok forsent at pointere nu :S)

Hey retep, den var 2 sider og 2 linjer, så det var 2 linjer for meget :slight_smile:

2 sider! Er du vimmer mand…

Jeg ringede til optagelse.dk, de siger at man søger om kvote 2 inden d. 15 marts, men kan uploade bilag + mot ans den 16. marts via hjemmesiden.
Mvh

Hvor meget har du skrevet?

Ja, men har læst mig til, at de skal have bilagene i hænde d. 15.

Hey,
Jeg tænkte på når man søger online; hvordan ved de om man søger kvote 2??

De ved at man søger kvote 2, hvis man sender sin ansøgning inden 15. marts. ALLE der sender inden 15. marts bliver vurderet på både kvote 1 OG 2. Sender man efter 15. marts bliver man kun vurderet som kvote 1.

Tak Steenberg :slight_smile:

Men at du “vurderes” i kvote 1, er vel mere symbolsk når du har et lavt snit - det er primært for folk med høje snit som vil søge kvote 1 men OGSÅ kvote to, og ikke den anden vej rundt, ikke?

Fik du sendt din ansøgning madss?

Ja jeg fik sendt.
Men ikke nogen som helst bilag ( hverken mot ans eller cv)
Det sender jeg fredag igen online.
Men der står at der SKAL dokumentation for frivillig arbejde , erhversv osv. , mens jeg har hørt at det ikke er nødvendigt??

…Det kan jo være at snittet bliver lavt i år, det er aldrig til at vide… Ligeledes kan det jo være, at (hvis man ikke selv har et særligt højt snit) nogen der har skrevet en ansøgning der er lige så god eller bedre end ens egen kommer ind på kvote 1 i stedet… Så har det vel betydning, da der bliver en konkurent mindre, selvom man ikke selv har et højt snit.

Har ikke engang et klokkeklart svar, men send hellere for meget end for lidt!

Held og lykke! :slight_smile:

Det behøver du ikke.

http://studier.ku.dk/optagelse/kvote2/online/

Læs under bilag.

Det er selvfølgelig rigtigt Steenberg, men mit relevante snit er kun 8,45 pga nogle horrible dansk karakterer, så kommer jeg ikke ind i år supplerer jeg det.