Reeksamen i humanbiologi

hejsa
jeg er medicinstuderende og har været op til reeksamen i humanbiologi men tror ikke det gik ligeså godt som jeg ville have det…
er der nogen herinde der ved hvad man kan gøre eller skal gøre hvis man er dumpet reeksamen eller der nogen gode råd eller vejledning herfra… er meget bange og frygter af at blive smidt ud hvis jeg går op nu (for så er jeg næsten sikker på at dumpe selvom det kun er fornemmelse lige nu)

jeg fik læst en tråd herfra (studmed) om en studerende der havde taget semesteret om, men det er sådan set meget gammel tråd faktisk 6år så ved ikke om det stadig er mulighed eller det nye reform ikke lader det til at gøre …

Hjælp hjælp er meget frustreret og kan ikke koncentrere mig til at fortsætte med at læse her på 2 sem da kan ikke tænke på andet end denne dumme eksamen :frowning:

Hey! Ved godt at opslaget er gammelt, men jeg svarer da alligevel.

Man har 3 forsøg på studiet pr. eksamen. Så hvis du har dumpet ordinær og reeksamen i Humanbiologi på 1. semester, så skal du vente til næste eksamen, som så er med det næste 1. semester der begynder. Du behøver ikke at tage semestret om, da du har bestået de obligatoriske events siden du har været til eksamen.
Rådet vil være; Lav gamle eksamensopgaver.
Så vidt jeg kan huske, kan man sagtens læse 2. semester og så “bare” gå til reeksamen samtidigt med ordinær eksamen på 2. semester. Men det er måske meget at forlange, for The Cell er en dræber på 2!