SDU Modul 7 anatomi standardsvar

Hej,

Jeg sidder og læser til modul 7 eksamen her tirsdag og torsdag. Jeg sidder pt og laver Chemnitz famøse anatomislides. Desværre har jeg ikke et slidesæt hvor hans standardsvar er inkluderet, hvilket alt andet lige gør det sværere at vide hvor meget han forventer til de enkelte spørgsmål, at tjekke om man har husket det hele i besvarelsen etc…

Derfor vil jeg høre om der er nogen der ligger inde med et sådan sldieshow? Det ville hjælpe min eksamenslæsning gevaldigt :slight_smile:

Standardsvarene ligger inde under modulet på selvbetjeningen og på medicinerboksen :slight_smile:

Hm, er du sikker på det?
I så fald må jeg være blind… Jeg har hentet alt hvad der hedder noget med mandens genitalia, og har kun fundet ét Chemnitz slideshow (filen hedder ana_mandl genitalia macro) , hvor der er svar til de første 2-3 slides, men ikke til de næste 70, som kræver en del mere forklaring :frowning:

Lyder underligt, jeg har lige været inde og hente en af dem og den var fuldt besvaret. Kigger du under
mappen besvarelser (i biomedicin)?

Hvis du stadig ikke kan finde dem, så skriv din mail, så vil jeg sende dem til dig.

Jeg tror måske problemet er, at jeg ikke er meldt til undervisningen på blackboard, og derfor går ind i modul 7 mappen gennem den fælles med_biomek bachelor mappe. I hvert fald kan jeg kun se to mapper i biomedicin; forelæsninger og holdtimer. Hvis det ikke er for meget besvær ville det være guld værd hvis du kunne sende dem til mig. Sender dig lige min mail i en privat besked.

Tusind tak for hjælpen :slight_smile: