SDU sommerstart 2016

Jeg fortryder, at jeg gik til hans forelæsninger nu. Det var helt fint, når han spurgte ud i plenum med et multiple choice-spørgsmål, for så kunne man teste sig selv. Men det skete ikke særlig tit.
Holdtimerne er som sagt rigtig gode :smiley:
Jeg går i hvert fald ikke til hans forelæsninger mere, fordi det også bare bruger så mange timer ud af ens læsetid.

Hvordan går det ellers, er du lidt overvældet ift. modul 1? :lol: Og læser du i gruppe med nogen eller kører du mere solo? :stuck_out_tongue:

Jeg synes det går okay! :stuck_out_tongue: Ja, det er klart et step up fra modul 1, men jeg synes faktisk at det er helt okay, for jeg føler at jeg læser medicin nu! Jeg har nok sammenlagt brugt 18 timer på at læse her i weekenden - primært fordi jeg havde lyst til det, så på den led er det ikke så galt :smiley: MEN jeg kan da godt mærke presset for at nå at lære det hele!

Jeg læser mest “læseting” solo, men jeg har to jeg mødes med, hvor vi kører flash cards og prøver at få afdækket et læringsmål om ugen ca. :slight_smile: Den ene er uddannet radiograf, så jeg håber hun kan trække mig op på “bestået” :stuck_out_tongue:

Er at almindeligt at man ved de her prøvespots synes at det er ekstremt svært at svare mere end 20-30 % rigtigt? Synes virkelig at der bliver spurgt til nogle detaljerede strukturer…

Hej DSK
Jeg vil gerne spørge om hvordan du læste op til B4 og B6? Jeg værdsætter virkelig din hjælp!