Skema KU

Helløj alle fremtids-, nuværende og færdige med.stud :slight_smile:

Jeg er så heldig at starte her den 27. aug på KU og har så kigget lidt på skemaet, men der var noget der undrede mig.

Min undren var ift hvordan kan der kunne være undervisning med 3 forskellige lærer på samme tidspunkt om samme emne. Har det noget at gøre med at vi er fordelt i hold og derfor forskellige lærere for at fordele os. I så fald, hvorfor fremstår det ikke ud fra skemaet. Har kigget og kigget og der er flere tilfælde med tre forskellige lærere i tre forskellige auditorium/lokaler, men samme emne og samme tidspunkter (fx 8.15-10 )

Håber der er nogen der kan besvare min spørgsmål ift min nysgerrighed og undren… :slight_smile: :silly:

Kan ikke lige det direkte svar på dit spørgsmål. Normalt har alle forelæsninger sammen i auditorierne, derudover er man inddelt i hold på ca. 24 hvor man har holdundervisning (kaldet SAU timer). Ens hold er derudover ofte delt i en A og B del, så nogle gange har man holdundervisning med hele holdet andre gange kun med sit delhold (dvs ca 12 personer).

Sent from my iPhone using Tapatalk

Må jeg spørge hvor henne du kan se dit skema? Jeg starter først til vinter men kan ikke lige finde stedet hvor man kan se sit skema?