Surface pro 3

Hej

Jeg vil gerne høre om, der er nogle af jer herinde, som har erfaringer med at benytte Surface Pro 3 eller en anden tablet på medicinstudiet, til at tage noter osv. Da jeg skal starte på medicinstudiet snart overvejer jeg stærkt, at købe Surface Pro 3, men er usikker omkring, hvorvidt den er egnet til medicinstudiet ?

Med alle de store pdf’er, powerpoints, word-dokumenter og mikroskopibilleder i stor størrelse, jeg har skøjtet rundt i de sidste 3 år, og ofte har haft åbne samtidigt, har jeg været rigtig glad for min lille, men kraftige core i7 laptop med SSD, 12gb ram og lækkert tastastur (Thinkpad x230), men mindre kan nok også gøre det :slight_smile:

Jeg har nemlig overvejet, om det ville være en fordel, at investere i en surface pro 3, især på 1. semester på KU, hvor pensum omfatter kemi, eller om jeg skulle købe en mini bærbar til forelæsninger osv. imens jeg beholder min gamle bærbare til opgaver, projekter osv.

Det virker lidt som om du allerede har besluttet dig for at købe den, og primært leder efter noget at retfærdiggøre købet med? :wink:

Brug din bærbare til at starte med, og hvis det ikke er nok, så kan du jo se på noget nyt :slight_smile:

Jeg har tværtimod ikke besluttet mig for om den er værd at købe :slight_smile: Vil gerne have noget let og elegant, samt noget, der ikke fylder meget, til at tage noter til forelæsninger og hold-undervisning.

Ellers må jeg nøjedes med min bærbare indtil videre, og derefter se om jeg vil få brug for en Surface Pro 3 eller en mini bærbar :slight_smile: