Udbrændthed - afmelding af undervisning

Hej! :slight_smile:
Nogen, der ved, hvorvidt det er muligt at afmelde sig undervisningen (og dermed også eksamen) midt i et semester? Altså ikke pga. sygdom eller noget lignende, men ren og skær udbrændthed? :slight_smile:

Læser du på KU? I så fald kan det sagtens lade sig gøre. Du kan finde en E-blanket om dispensation for for sen afmelding af undervisning på hjemmesiden for bachelor i medicin. Men vær opmærksom på om du kan blive holdsat når du vil tage semestret igen. Mit råd er at snakke med en vejleder :slight_smile:

Sent from my iPhone using Tapatalk

Tusind tak for hurtigt og brugbart svar!! :slight_smile:
Ja, jeg læser på KU. Har fundet E-blanketten. Er bare i tvivl om, hvorvidt jeg kan være helt sikker på, at min dispensationsansøgning vil blive imødekommet, da jeg ikke er syg o.l., og derved ikke har nogen rigtig dokumentation for min ansøgning

Hvorfor er det vigtigt at du afmelder dig eksamen og undervisningen? Kan du ikke bare tage en ommer hvis du dumper og ellers bare gå hvis du ikke vil læse det mere?

Det er første gang jeg studerer i Danmark så jeg er ikke helt sikker på hvordan det virker her.