3. sem. eksamen på 2006-ordningen

Hej

Har lige set eksamensplanerne for sommeren 2007 og da lagde jeg mærke til at 3.sem eksamen for 2006-studieordningen nu hedder “Integeret eksamen i bevægeapparatets anatomi og nervesystemet”. Eksamen består stadig af en spot- og en mundtlig del. Men jeg undrede mig bare over om navne ændringen også indebærer en ændring i 3.sem pensum i forhold til de andre studieordninger? Er hoved-hals antomi ikke med længere eller hvad? Hvis der er nogen der ved hvori ændringerne består må de meget gerne sige til…
En anden ting er at 3.sem eksamen ligger tidligere, nemlig i slutningen af maj/starten af juni, men det skyldes vist at der er klinisk ophold i juni…

Hej Al-Hash

Jeg kan godt forstå din usikkerhed vedr. den ny studieordning, men det eneste der er ændret i denne er, at der er givet 2 ugers mere tid til 3 semesters undervisning og at Tidligt Klinisk Ophold ligger i slutningen af semesteret efter eksamen- og Hoved-Hals Anatomi er derfor stadig med i pensum.
Der er ikke ændret noget i eksamensformen- der er én dag med spot og én dag med en mundtlig eksamination og den ligger tidligere i juni end før fordi man skal nå at have sit kliniske ophold.

Tak for svaret, det var hurtigt :wink: