4. semester eksamen KU

Hej

Er der nogle der kan fortælle mig lidt om eksamen i metodelære som man har på 4. semester.

Jeg ved at man skal skrive en opgave som man har 48 timer til. Men er der nogle der kan fortælle lidt om hvor meget man skal skrive i denne opgave (antal ord) og om man skal lave den alene eller i gruppper, hvad dumpeprocenten er … og hvad der ellers er værd at vide om denne eksamen.

Har prøvet at søge på medicin.ku.dk, men kunne ikke finde særlig mange informationer der.

På forhånd tak :slight_smile:

Hejson
Den eksamen er ikke noget, du skal gå og bekymre dig alt for meget om. Var selv oppe på for et halvt år siden. Man skal
godt nok skrive 8-10 sider (maks 4000 ord), men det kan man også sagtens, idet der er mange (nemme) spørgsmål at besvare.
Dumpeprocenten er så godt som ikke-eksisterende (jeg mener der dumpede 2 ud af 200, da jeg selv var oppe). Bestemt en af
de nemmere eksamener.

okay, tak for svaret :smiley:
Men er det noget man skal lave alene eller må man gerne lave den i grupper ?

Jeg var oppe her i marts og der måtte vi gerne lave den i grupper, forstået på denne måde at man gerne må sidde sammen og lave opgaverne, alle skal bare aflevere deres egen unikke besvarelse for at bestå. :!:
Dem der dumper, dumper ofte på at de har afleveret for enslydende besvarelser. :censored:

Men der er tale om at eksamen skal laves om til en alm. skriftlig eksamen istedet. Hvornår det træder i kraft ved jeg ikke :roll:

oh okay :slight_smile: havde egentlig troet at det ville være en svær eksamen, men kan høre at det er det slet ikke :stuck_out_tongue: