7. semester, KU - Bøger?!

Beklager dette emne, men jeg kan ikke finde nogle nyere tråde ang. bøger til 7. semester (“1. semester, kandidat”) på KU.

Jeg er ved at skaffe klinisk patologi, som jeg ved er nødvendig. Men jeg kan simpelthen ikke finde frem til, hvilke bøger der ellers er nødvendige på 7… På 6. brugte jeg den fine Basisbog i Medicin og Kirurgi, og jeg kan se på academicbooks, at denne dækker blodtypeserologi. Men hvad med de andre småting, man skal have? Hvilke bøger brugte I?
Academicbooks er som sådan ikke til nogen hjælp. Jeg fandt ud af, allerede på 1. semester, at deres “pensumliste” dækker 3-4 forskellige bøger til samme fag, med det resultat, at jeg endte op med 3 sæt forskellige kemibøger til samme kursus. Dét gider jeg sgu egentligt ikke ud i igen, så det kunne være rart med nogle erfaringer :slight_smile:

Hej.

Jeg har lige færdiggjort 7. semester. Der er intet læsning på semestret, men kun klinik. Jeg bestod ved at være til timerne (nogle gange). Kom og gik på afdelingerne efter behag. Også læste jeg Subjektiv & Objektiv dagen før eksamen. Og det gik helt som det skulle ;).

Brugte selv Basisbog på 6.

Glem alle bøgerne.
Kig forbi fadl og få foldere, linealer og journalkoncept. Så er det semester forbi.

Jeg kan mærke, at jeg kommer til at elske 7…

Tak for hjælpen!