Aaaaarghhh - hvordan gør man det?

Hej Alle

Jeg skriver her i håb om at der er nogen der kan hjælpe mig. Som I alle ved er det, at have en læsemakker en utrolig god ting, både for detfaglige og det sociale. Desværre har min læsemakker været så uheldig, at dumpe en eksamen, således at han ikke kan fortsætte på næste semester sammen med mig. Dette fik vi af vide for godt en uge siden, hvilket giver mig 2 uger til at finde en ny læsemakker inden studiet starter… :? Jeg skal begynde på 3. semester på KU og har for mig, at det er dette semester man har brug for en læsemakker allermest. Ævævævævævævæv. ER der nogen der har en god idé til hvordan jeg skal bære mig ad med at finde en ny læsemakker på så kort tid - eller evt. nogen der står i samme situation som mig, og også godt kunne bruge en læsemakker på 3. semester KU???

Hej Crefsager,
Du har helt ret - Ikke for at gnide salt i såret!!
Men det er SÅ vigtigt med en læsemakker på 3. sem. For der skal læses viekelig meget, og meget af det er udenadslærer. Så der er rart at komme ud blandt mennesker, og dele sine fustrationer med dem.
Når det så er sagt, så var der flere der klarede 3. sem. uden en læsemakker fra mit hold. Men jeg var rigtig glad for mine to læsemakkere.
Mit forslag er at du finder en fra dit hold der er i samme situation som dig. En af mine læsemakkere havde læst selv på 1. og 2. semester, men ville gerne have nogle fremover. Så hun hoppede med på vores gruppe.
Så prøv at snakke med dem fra dit hold. Enten kan det være du kan være med i en læsegruppe, eller også kan det være nogle er friske på at starte en ny læsegruppe.
Held og lykke med det hele,
MVH
Simon

Hvis du ikke kan finde nogen på dit hold eller de andre hold, så kan du altid sætte et opslag op på Panum, i MOK, eller her på siden…
Spørg dem du kender, hvem de læser sammen med, luft at du leder efter en læsemakker…
Synes ikke det plejer at være så svært at finde en, hvis man søger lidt…