Aabenraa skadestue?

Hej,

Er der nogen af jer der har erfaringer med at arbejde på Aabenraas skadestue?
Er personalet flinkt, er der døgnåbent, er der digitale rtgbilleder osv osv…

Erfaringer modtages meget gerne! Min sommerferie står på spil :slight_smile:

Hej lindse
jeg var på Åbenrå sygehus i præklinik på fjerde semester. Her tilbragte jeg bla.a. et par dage i skadestuen og på radiologisk klinik.
Personalet er flinke og hjælpsomme, ingen problemer der.
Ligeledes har de både CT og MR, så billederne skulle også være i orden.
Desværre ved jeg at de er ved at bygge om i den helt store stil, så der er ret kaotiske tilstande dernede lige nu. (midlertidige bygninger, byggerod og larm osv.)
Måske skulle du lige slå et smut forbi, og se på sagerne, før du søger.
Håber du kan bruge svaret,
mvh steen

Har søgt og fået…og så er det svært at slå et smut forbi når man er fra Kbh :slight_smile:
Men jeg har læst at ombygningen skulle være ok overstået, så det må vi håbe. Ellers lyder det rigtig godt det du skriver :slight_smile: tak!

Vikariat?

jep et vikariat…hov det glemte jeg da vist at skrive i iveren :slight_smile:

Jamen great!! :smiley:

Lyder da spændende om en noget langt væk…husk pas :roll:

Nu vil jeg ikke være en festbremser, men har lige læst i lokalsprøjten - Jydske Vestkysten - at Åbenrå Sygehus er på randen af nedsmeltning.
Der havde været et “hemmeligt” møde mellem overlægerne (og amtsdirektøren). Der skulle være mistillid til ledelsen (og den politiske ledelse i amtet) og adskillige skulle have opsagt deres job.

Præcis!
Det var også derfor jeg skrev i mit første indlæg, at det ville være en idé at kigge forbi, men det giver selvfølgelig ikke meget mening, hvis du allerede har fået stillingen… Så pøj pøj med det, så må vi jo håbe de har fået styr på deres liv før 010705…
Held og lykke…

Forresten frold…

pas nu på den sønderjyske mafia ikke kommer efter dig… :cool1:

[quote=“steen”:2b3a9g9t]Forresten frold…

pas nu på den sønderjyske mafia ikke kommer efter dig… :cool1: [/quote]

mojn mojn…

I har vel humor dernede i det sønderjyske…Eller er I præget af tysk sammenbithed…?

jeg har en særlig evne til at bevæge mig uden personfnidder og organisationsfnadder - det tager jeg ikke tungt, for så bliver det da et langt liv i sundhedssektoren…
så jeg er ikke slået ud :slight_smile:

perfekt! det er godt at høre der ikke er noget tudefjæs. held og lykke med opholdet…

og til Frold: bare rolig, “æ taje id høns”! :twisted: