Hey,
Jeg har for nyligt søgt et job, som jeg mente, jeg var både kvalificeret og relevant til. Der hvor jeg søgte, der kender jeg folkene, og de kender mig - jeg har arbejdet sammen med dem før. Jeg har flere års erfaring inden for præcis det område som jeg søgte i, så jeg ved at jeg er fagligt stærk i det.
Men jeg fik et afslag - før samtale eller noget. Og da jeg ikke kan finde nogen åbenlys faglig grund til det, sidder jeg tilbage med en følelse af, at det måske handler om min personlighed. Måske er jeg for introvert, ikke “sjov” nok eller ikke den “rigtige” type, også selvom jeg altid stræber efter at levere et solidt arbejde. Så ja, jeg vil ikke virke alt for ussel, men jeg er bare skuffet.
Skal man bare acceptere det og komme videre? Søge feedback? Eller skal jeg arbejde med min personlighed, jeg ved ærligt ikke..
1 Synes om
Træls. Hvis du virkelig sidder helt og aldeles uforstående tilbage mht afslaget så synes jeg at du skal spørge om noget feedback / punkter til forbedring.
Tag det som en oplevelse; vi får alle, før eller siden, et afslag. Om det så er job, funding, publikation - thats the game.
1 Synes om