Almen medicin eksamen 12.sem. KU

Hej

Jeg kan se at eksamen i almen medicin på 12.sem. KU ligger på 4 tidspunkter i løbet af semesteret, ca en gang per måned.
Jeg er i gang med osval og andre ting, og derfor foretrækker jeg at gå til eksamen på et af de senere tidspunkter (altså 2-3 måneder efter semester-start).

Da jeg nu skal til at tilmelde mig undervisningen på 12.semester og prioritere hospitaler, vil jeg høre om der er nogen der ved om det er bestemte steder der har eksamen på et sent tidspunkt? Eller er eksamensdatoerne tilfældigt fordelt på hospitalerne og varierer fra semester til semester ?
I øvrigt; er det muligt at overtale klinikudvalgets sekretærer ( eller andre? ) til at tage hensyn/stilling til den slags?

Håber at der er nogen der kan svare.

Det har ikke noget med hospitlalerne at gøre, men hvilket rul du får. Rul D har almen medicin som det sidste, før akut patient, som altid ligger til sidst. Dvs. almen medicin i rul D ligger fra midt april til midt maj ca., med eksamen lige efter. Det er det seneste det kan blive.
Du kan jo forsøge at skrive du gerne vil have rul D, men om der bliver taget højde for det, er ikke sikkert. Som regel skal man have dispensation, men det er da forsøget værd…
mvh. as

Vil bare lige oplyse at sekretærerne i klinikudvalget ikke tager hensyn til noget som helst med mindre man har en dispensation, og en dispensation kan man IKKE få fordi man skriver osval.
Bare ærgeligt.