Ansøgning til KU

jeg har netop lavet min ansøgning færdig, men har brug for at nogle tager de kritiske briller på med den, har forsøgt at følge vurderings-kriterierne

Dokumentationen har jeg ikke lige valgt at uploade

Tack för att du laddade upp din ansökan. Jag har också sökt till KU, vi kanske blir klasskamrater :stuck_out_tongue:

Den ser bra ut enligt mig. Du beskriver dina meriter väl och redogör tydligt om hur du ska uppnå goda resultat i läkarutbildningen.

Kritik: Kanske borde du ha avslutat brevet annorlunda med ett starkare intryck.

Dessutom, en vanlig följdfråga när du beskriver dina meriter är varför du helst väljer läkarutbildningen framför sjuksköterskautbildningen? Det är givetvis en svår fråga att besvara, men båda leder till möjligheten att hjälpa människor.

Lycka till! :slight_smile:

[quote=“Mark-Malm” post=87044]jeg har netop lavet min ansøgning færdig, men har brug for at nogle tager de kritiske briller på med den, har forsøgt at følge vurderings-kriterierne

Dokumentationen har jeg ikke lige valgt at uploade[/quote]

Hvordan gik det? Kom du ind?

nej, jeg kom ikke ind :’(

det irriterer mig virkelig, det er anden gang jeg søger

det virker næsten håbløs og uopnåeligt at komme ind :confused:

[quote=“Mark-Malm” post=87754]nej, jeg kom ikke ind :’(

det irriterer mig virkelig, det er anden gang jeg søger

det virker næsten håbløs og uopnåeligt at komme ind :/[/quote]

Det kan jeg godt forstå du er ked af, Mark. Det var synd at du ikke kom ind. Jeg har også søgt, men kom desværre heller ikke ind og følte også det var virkelig håbløst. Søger du så igen næste år, eller?

ja det gør jeg, - hvad med dig søger du næste år ?

Hej!
virkelig ærgerligt i ikke er kommet ind kender godt følelsen jeg er så heldig at være kommet ind i år på mit 2. forsøg, jeg vil gerne dele min ansøgning og cv med jer hvis det har interesse :slight_smile: hvis det kan hjælpe jer til næste år måske? :wink:

det må du gerne :wink:

Håber det måske kan hjælpe jer til næste år :slight_smile: tænker måske også karakteren i de relevante fag har talt højt, men jeg ved det ikke :stuck_out_tongue:

Hej!
Jeg er meget interesseret i din ansøgning og dit CV.
Du kan sende det til min mail: joanna_bjerg@hotmail.com

På forhånd tak :slight_smile:

Hej Maria

Må jeg måske se din ansøgning samt cv til kvote 2 medicin. Jeg vil meget gerne søge ind, men fik desværre afslag sidste år, så jeg vil prøve igen i år :slight_smile:

Mail: cecilie.sp@hotmail.com

Bedste hilsner Cecilie

Hej Maria

Jeg vil også gerne spørge dig om jeg måske kan se din ansøgning til kvote 2 medicin. Jeg fik afslag i år (2017), og vil gerne prøve igen nu. Måske du kan sende det på mail? mai.mpham@gmail.com

Taaak!

Hej Maria :blush:

Jeg kunne virkelig også godt bruge en hjælpende hånd.
Du kan sende din ansøgning og cv på min mail: theatraun@hotmail.com.

På forhånd tak og god dag!

Hej @MariaMa

Jeg søger ind på Københavns Universitet igen for anden gang, og er heldigvis i meget bedre tid denne gang, så er allerede færdig med udkast til ansøgningen, kunne dog stadig godt bruge noget inspiration og noget vejledende at forholde mig til. Er det muligt at du også kan sende din ansøgning og dit CV til mig på mail? Dette ville jeg være taknemmelig for og ville hjælpe mig utroligt meget. På forhånd mange tak!

Mail: Nora-kr@hotmail.com

Hej Maria. Du må også meget gerne sende din ansøgning og CV til mig. Tusind tak på forhånd

min mail er haroon-kher@hotmail.com

Hej Maria
Jeg vil gerne læse den igennem for dig. Du kan sende den på følgende mail: signerosendahl123@gmail.com

Hej Maria

Hvis det stadig er muligt vil jeg meget gerne se din motiverede ansøgning til medicin studiet på KU. Har selv søgt via kvote 2 og kom ikke ind. Håber stadig at det er muligt.
Min mail er; maria@2bohn.dk
Venlig Hilsen

Maria

Hej Maria.

Hvis det stadig er muligt, vil jeg også meget gerne se din motiveret ansøgning som noget inspiration.

Min mail er: soohiellindhardtmejlholm@gmail.com

Mvh Sophie

Hej Maria - hvis du stadig har mulighed for at hjælpe ved at sende dit eksempel på en motiveret ansøgning vil det være værdsat! Jeg er ved at lægge sidste hånd på min ansøgning og kunne rigtig godt bruge et eksempel på en ansøgning :slight_smile: mvh. Marc
ma.nomberg@gmail.com